Lappeenrannassa kenttäajoa la 4.9.2010

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Lappeenrannassa kenttäajoa la 4.9.2010

Kirjoittaja Robin » 07 Loka 2010, 22:19

BussiJussi kirjoitti:Mitähän tuloksia tuliskaan, jos oikeesti tehokkaan mopon sais alleen!!??


:bulb: tässä olisi Marbusalle hyvä ansaintamalli ajaa muiden pyörillä korvausta vastaan. Nopeusajojen keikkakuski :D

Kirjoittaja BussiJussi » 07 Loka 2010, 22:01

Martta kirjoitti:Kas tänään selaillessani MP-lehteä, niin pisti silmään juttu Suomen nopeimmasta!

Onnittelut Marbusalle :respekt:

Mitähän tuloksia tuliskaan, jos oikeesti tehokkaan mopon sais alleen!!?? ONNEA!!

:shocked:

Kirjoittaja ysi-ärrä » 07 Loka 2010, 06:54

Martta kirjoitti:Kas tänään selaillessani MP-lehteä, niin pisti silmään juttu Suomen nopeimmasta!

Onnittelut Marbusalle :respekt:
Jep, niin näytti olevan. Onnittelut myös täältä.

Kirjoittaja Martta » 06 Loka 2010, 19:54

Kas tänään selaillessani MP-lehteä, niin pisti silmään juttu Suomen nopeimmasta!

Onnittelut Marbusalle :respekt:

Kirjoittaja snuggles » 12 Syys 2010, 14:56

Taitaa useammallakin kenttäkuskilla olla etunen matalaprofiilirengas, mullakin. Madaltaa pelia ja sit tietty kevyempi. Joillain turbokuskeilla asennettu myös tilan tarpeen takia. Sitte toisaalta käytetään takasena korkeempaa rengasta välityksen pidentämiseksi, mut tuleekos siinä hitauksia haittapuolena.

Kirjoittaja slip » 12 Syys 2010, 14:30

Juhama kirjoitti:
Nesmit kirjoitti:"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?

Kapeemmat renkaat--> vähemmät ilmanvastusta! Taitaa moni muukin käyttää kenttäajoissa vakio 190 sijaan 180 ainakin takana..
+ pienemmät hitausmomentit.

Kumpi lienee merkitsevämpi lmanvastus vai momentti, vaikea sanoa...

Kirjoittaja Juhama » 12 Syys 2010, 13:31

Nesmit kirjoitti:"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?
Kapeemmat renkaat--> vähemmät ilmanvastusta! Taitaa moni muukin käyttää kenttäajoissa vakio 190 sijaan 180 ainakin takana..

Kirjoittaja Marbusa » 12 Syys 2010, 13:31

Busari kirjoitti::apua: Haista sinä home Marbusa!
On kauhia häpiä meille miehille, ettei pääse pyörällä nåpiampaa!
Ryökäle kun ei osaa vartilla kiihyttää ees...
Mut okei, onnia palijon. Yhym kröhömpsdhöhöm.
No, kaikkea sitä sattuukin :respekt: !

Hahhhahhhaaa...joskus sattuu ja joskus taas ei.
Kiitosta vaan, mut ei kiitos.
Home ei haise kovin hyvälle.... ja tunkkinikin pidän. :rasberry:

Ja eikös se mene niin, että ennenkuin juostaan lujaa, pitää opetella kävelemään? :oho:

Mä tässä vasta opettelen ajamaan ja sittenkun se on opittu ja pyörästä ei enempää irti lähde, niin .... :rocket

Kirjoittaja Marbusa » 12 Syys 2010, 13:21

Nesmit kirjoitti:"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?

No tuo rengastus nyt vaan sattui olemaan tollainen ja jonkun nurkasta etunen löytyi. Olis voinu olla jotain muutakin.
Toki keväällä mustat rinkulat meni vaihtoon ja silloin asiaa vähän pohdittiin, kun nuo nopeusajot rupes kiinnostamaan.

Noita(kin) rengasvalintoja voidaan puida vaikka kuinka ja aina jälkikäteen todeta, että olisi pitänyt sitä ja tätä....

Jaaa...sitäpaitsi, oranssimustassa oli takasen paine "varttimailipaineena" ja ties mitä olisi kulkenut, jos paine olisi ollutkin kohdillaan. :shocked:

Kirjoittaja 66-1272617023 » 11 Syys 2010, 22:31

:apua: Haista sinä home Marbusa!
On kauhia häpiä meille miehille, ettei pääse pyörällä nåpiampaa!
Ryökäle kun ei osaa vartilla kiihyttää ees...
Mut okei, onnia palijon. Yhym kröhömpsdhöhöm.
No, kaikkea sitä sattuukin :respekt: :respekt: :respekt: !

Kirjoittaja 65-1275469948 » 09 Syys 2010, 20:51

Onnittelut hyvistä tuloksista! Varsinkin Marbusalle :respekt: !

Kirjoittaja Nesmit » 09 Syys 2010, 14:49

"Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana"

Ihan mielenkiinnosta kysyn alan ihmisenä että mistä/miksi kyseinen rengastus?
Vai sattuiko vaan löytymään tallinnurkasta :D
Ja siis oliko toi 70 profiliilla etunen ja takanen 55 profiililla?




Edited By Nesmit on 1284033017

Kirjoittaja jakehaanpää » 07 Syys 2010, 20:32

Onnittelut ennätysten tehtailijoille...kovvoo o menty...

Kirjoittaja Marbusa » 07 Syys 2010, 19:43

Laiton järjestäjille kiitosta, kun olivat huomioineet aikaisemman palautteeni ja paluupostissa sain mm. tällaista infoa:

"Pyrimme kehittämään ilmailupäivää aina kerta kerralta resurssien puitteissa, yhdistys- ja talkootoiminnasta kun on kyse. Rakentava asiakaspalaute, kuten Sinun tapauksessasi; on aina tervetullutta ja auttaa meitä ponnistuksissamme."
"Välitän terveisesi koko järjestäneelle porukalle. Kuivempaa keliä ensi alkukesän tapahtumaan toivoen ja tapaamisiin ajojen merkeissä."

Elikkä näyttäisi siltä, että Lappeenrannassa järjestetään vastaavia tapahtumia ensi vuonnakin, vaikka jossain vaiheessa oli tullut kait vähän toisenlaista infoa.

Tiedä sitten millainen vuokra tuolla kentällä on, mutta tästä viimeisemmästäkin tapahtumasta saivat kivat fyrkat kerättyä, joten kyllä varmaankn yrittävät jatkoa näille ajoille.
Toivotaan niin.

Kirjoittaja Marbusa » 07 Syys 2010, 19:31

Juhama kirjoitti:Ilmeisesti katteiden välien teippaus myös vaikuttaa...näytti Joensuun kuvissa ainakin olevan teipattu.Joensuussa taisi olla 18/42 välit, mahtoiko nyt olla samat vai 41 takana?Jns myös renkastus oli 110 edessä ja 180 takana. Hieno tulos kertakaikkiaan :cool:

Joensuun jälkeen taakse vaihdettu (kiitoksia Laitamaalle) 40 ratas
ja koiranluut takaa tappiin. Paikanpäällä sitten kiskastiin etupää tonttiin, joten matalalla mentiin. :p

Ylös