Kirjoittaja snuggles » 20 Loka 2010, 13:24
Ei oo väliä olla 1700i koppa, se on vaan vertailumoottori, käy muihinkin takavetosiin kun jarrut ja alusta on sama kaikissa. Mul oli 1200S mallissa leimattuna viiatin 2.0l TC. Ei oo sekään sama ku alfassa, onneks. Kytkinkoppaa joutuu modaamaan vähäsen ja laittaan pienemmän vauhtipyörän sekä kytkimen, jos meinaa ladan askiin pistää ison wingamin. Jos ottaa enemmän tehoa irti esim. turbolla tai silleen ni ladan aski hajoo kyl ekalle viivalle, suosittelen ottaan viiatista vaihteistonkin, vähä on sovittamista mut kestää ihan toisen lailla. Sit ladasta hajoo perä sen jälkeen.
Jarrutehostin muutokset riippuu mikä on syöttöpuolella, ruisku vie tilaa mut pystykaasarit vähemmän.
Teho ei välttämättä mene prosenttien sisään, kannattaa tarkistella tehostandardeja, sieltä löytyy porsaanreikiä.
131, 132 ja argenta mallien 2.0 koneet käy öljypohjan puolesta mut etuvetoisen ei, kuten ritmo, regata tms. Kallistetussa koneessa nokkapukeissakin on eroja.
Aikasemmin marteliukselta sai ladaan sovitus pakosarjaa TC koneelle.
Siitä vaan väkästään, ilo irtoo vähemmälläkin teholla. Mul oli siinä joku 170hv takapyörillä mut silti ei meinannu mennä 200kmh rikki, on se lada sen verran aerodynaaminen laite.
[color=#000000]Ei oo väliä olla 1700i koppa, se on vaan vertailumoottori, käy muihinkin takavetosiin kun jarrut ja alusta on sama kaikissa. Mul oli 1200S mallissa leimattuna viiatin 2.0l TC. Ei oo sekään sama ku alfassa, onneks. Kytkinkoppaa joutuu modaamaan vähäsen ja laittaan pienemmän vauhtipyörän sekä kytkimen, jos meinaa ladan askiin pistää ison wingamin. Jos ottaa enemmän tehoa irti esim. turbolla tai silleen ni ladan aski hajoo kyl ekalle viivalle, suosittelen ottaan viiatista vaihteistonkin, vähä on sovittamista mut kestää ihan toisen lailla. Sit ladasta hajoo perä sen jälkeen.
Jarrutehostin muutokset riippuu mikä on syöttöpuolella, ruisku vie tilaa mut pystykaasarit vähemmän.
Teho ei välttämättä mene prosenttien sisään, kannattaa tarkistella tehostandardeja, sieltä löytyy porsaanreikiä.
131, 132 ja argenta mallien 2.0 koneet käy öljypohjan puolesta mut etuvetoisen ei, kuten ritmo, regata tms. Kallistetussa koneessa nokkapukeissakin on eroja.
Aikasemmin marteliukselta sai ladaan sovitus pakosarjaa TC koneelle.
Siitä vaan väkästään, ilo irtoo vähemmälläkin teholla. Mul oli siinä joku 170hv takapyörillä mut silti ei meinannu mennä 200kmh rikki, on se lada sen verran aerodynaaminen laite.[/color]