Kirjoittaja ysi-ärrä » 27 Elo 2010, 15:56
jarim kirjoitti:snuggles kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.
Tänään viimeksi oon käyny keskusteluja busan viriviri hommeleista, ja näyttää siltä että kunhan syyskuu on ohitse, ja mopotti siirtyy talviunille, niin keväällä kun taas heräilee niin uudet sisuskalut on sisäänsä saanu :p
Niin ei tartte perkele enää tahkota noita ALLE kolmensadan nopeuksia
[quote="jarim"][color=#000000][quote="snuggles"][quote="ysi-ärrä"]Jep, eilen illalla kotiuduttu karkeloista ja vitutus oli kaamea. Meinaan lähdin siinä toivossa että ois mukavan myötänen tuuli ja noilla 18/40 väleillä mentäis. Otin toki 17 piikkisenki mukaan että saa vaihdettua sen jos vastanen puhaltaa.
No kentälle päästyämme ja portit takana loksahdettua hokasin että se 17 piikkinen on pakussa aidan väärällä puolen,prkl.
No pelko jo persuuksissa eka vetoa vetään vastaseen niin tulos lopussa vitosvaihteella 288 ku ei kerenny edes kutosta laittaan ku EI OO VOIMAA että ois kannattanu pykältää viimestä vaihdetta,prkl.
No sit vielä ajattelin että josko tuulet tyyntys tai kääntys, vain eipä näin käyny. Joten 291 jäi parhakseni,pahus.
No sen ny ainakin tiedän että pitää olla ainakin 200 kaakkia takaselta että tuollasta 18 piikkistä kannattaa laittaa.
Joten laitetaanpa 18 piikkinen varaston seinälle odotteleen mitä talven aikana tapahtuu :;): ja vaihdetaan vakiot paikoilleen.[/quote]
Jamonaattorin busassa on nyt 209hv takiksella ja silti ajettiin joensuussa 17/40 välityksellä. Juuri sopiva siihen keliin, ja mikä ettei muutenkin, kun kiekkarajaa on hieman nostettu. Ja laite kulki yli 200mph.[/quote]
Tuohonkin verrattuna ihmettelin kun keskiviikkona tosiaan penkin mukaan 20hp puuttui ja silti tuo laite kulki saman mitä esim. Jamonaattorin pyörä ja vielä pidemmillä välityksillä. Eli sikäli kyllä voisi sanoa että ei taida tehoa puuttua. Eilen ja tänään huomasin että kytkin sutii. Siinä taitaa olla syy siihen tehonpuutteeseen penkityksessä.[/color][/quote]
[color=#000000]Tänään viimeksi oon käyny keskusteluja busan viriviri hommeleista, ja näyttää siltä että kunhan syyskuu on ohitse, ja mopotti siirtyy talviunille, niin keväällä kun taas heräilee niin uudet sisuskalut on sisäänsä saanu :p
Niin ei tartte perkele enää tahkota noita ALLE kolmensadan nopeuksia :;):[/color]