Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 13 Elo 2010, 04:46
Kello on nyt puoli viisi aamulla. Asennuskaljan paikka:)
Kytkimen välilevyt ensin putsattu kankaalla, sitten sipastu kuusisatasella hiomapaperilla (kuivana) ja lopuksi puhdistettu ensin paineilmalla ja sitten vielä puhtaalla kankaalla.
Samalla vaivalla valutettu lähes pullollinen uutta kytkinnestettä työsylinterin läpi eli perusteellinen huuhtelu (paskaa tuntui tulevan aina vaan) ja putsattu työsylinteri ja työntötanko ulkopuolelta.
Lisaksi lisätty toisetkin prikat niiden mun valmiiksi vakiota vähän jäykempien kytkinjousien alle niin, että prikastusta on nyt vähän päälle neljä milliä. Päädyn tähän vertaamalla kujo-keskion mittoja alkuperäiseen asetelmaan ja lisäksi siksi, että kytkinlevyt olivat sinistyneet lisää.
Hätäinen parin sadan netrin testiajo öisella hiekkatiellä. Hyvälle tuntui kykän toiminta. Vähän tietty jäykkä mutta helvetin tarkan tuntuinen. Puri nopemmin kiinni mutta ei "hulluna". Huomenna pari testikähtöä, öljyn vaihto ja katteet kiinni.
Kannattaisiko tuo kytkin vielä liotella brake cleanerissa? Ja vielä se tärkein: mitä pamahtaa (ensin)...?
[color=#000000]Kello on nyt puoli viisi aamulla. Asennuskaljan paikka:)
Kytkimen välilevyt ensin putsattu kankaalla, sitten sipastu kuusisatasella hiomapaperilla (kuivana) ja lopuksi puhdistettu ensin paineilmalla ja sitten vielä puhtaalla kankaalla.
Samalla vaivalla valutettu lähes pullollinen uutta kytkinnestettä työsylinterin läpi eli perusteellinen huuhtelu (paskaa tuntui tulevan aina vaan) ja putsattu työsylinteri ja työntötanko ulkopuolelta.
Lisaksi lisätty toisetkin prikat niiden mun valmiiksi vakiota vähän jäykempien kytkinjousien alle niin, että prikastusta on nyt vähän päälle neljä milliä. Päädyn tähän vertaamalla kujo-keskion mittoja alkuperäiseen asetelmaan ja lisäksi siksi, että kytkinlevyt olivat sinistyneet lisää.
Hätäinen parin sadan netrin testiajo öisella hiekkatiellä. Hyvälle tuntui kykän toiminta. Vähän tietty jäykkä mutta helvetin tarkan tuntuinen. Puri nopemmin kiinni mutta ei "hulluna". Huomenna pari testikähtöä, öljyn vaihto ja katteet kiinni.
Kannattaisiko tuo kytkin vielä liotella brake cleanerissa? Ja vielä se tärkein: mitä pamahtaa (ensin)...?[/color]