Ecu shifter arvoja turbo käytössä? - G1

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ecu shifter arvoja turbo käytössä? - G1

Kirjoittaja 82-1232688863 » 03 Elo 2010, 02:32

Hidas vaihtokin voi olla ihan yksinkertaisesti syynä eroon? Vaihtajissa on eroja :)
Jokainen tavallaan, absoluuttista oikeaa ei varmaan olekaan.

Kirjoittaja majuriTK » 29 Heinä 2010, 22:26

busajasa kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).

:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun

Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.

EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.

Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.
kokeiltiin säätää tuon gordonan anturin omia säätöjä, ei vaikutusta ja jätettiin tuo lisäruiskun kytkentä muutenkin ennalleen kun pelaa niin hyvin tuossa 70ms :;):

Kirjoittaja busajasa » 29 Heinä 2010, 10:17

majuriTK kirjoitti:
jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?

Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).

:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun

Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.

EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.

Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.

Kirjoittaja majuriTK » 29 Heinä 2010, 09:50

jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?

Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).
:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun

Kirjoittaja jarim » 29 Heinä 2010, 09:33

majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).

Kirjoittaja majuriTK » 29 Heinä 2010, 08:08

mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?

Kirjoittaja 82-1232688863 » 11 Heinä 2010, 09:40

Mie ajoin viime vuonna pelkällä sytkänkatkolla 50ms joka vaihteella. Ois varmaan saanu olla pienempikin loppukaudesta, mutta en vaivautunut kokeilemaan.
Mulla taisi olla joku kehitysvaihe -versio editorista jossa ei sopankatko toiminut oikein, mutta eipä tuo haitannut menoa.
Silloin oli Cordonan katkaisija ja Pro Boost lisäruiskut paikallaan.

Kirjoittaja busajasa » 09 Heinä 2010, 00:05

Millaisia arvoja Tbo kuskit ovat käyttäneet EcuShifterillä G1:llä?
Ilmeisesti sekä fuel että ign cut activoituna?

Ylös