Bussen uusioketjuttamisesta....

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Bussen uusioketjuttamisesta....

Kirjoittaja kimisti » 07 Helmi 2008, 07:36

Onkos kellään muuten käytöss' ollu/kokemusta tämmöisistä?

Kirjoittaja jarim » 03 Elo 2007, 07:40

kimisti kirjoitti:kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???
Kyllä minulla ketjut on menneet vaihtoon reilusti ennen kiristysvaran loppumista. Eihän sitä tärräämistä pirukaan jaksa pidemmän päälle vaikka niillä ehkä tuon kirivaran puolesta 10tkm vielä ajaisikin. 25tkm luokkaa ne yleensä vapareissa kestää, turboissa (ilmeisesti) vähän vähemmän... :p

Mulla taitaa nyt olla 4. satsi kulutuksessa.

Kirjoittaja waiski10 » 03 Elo 2007, 06:25

kimisti kirjoitti:
jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä


no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:
Ketju, rattaat ja takapyörän laakerit vaihtoon. Jyskästä löytyy laakerit.

Kirjoittaja Timppa » 03 Elo 2007, 01:40

kimisti kirjoitti:minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
Mulla ketjujen loppumisen huomasi lähinnä siitä, että niitä piti kiristää n.200km:n välein. Varaa kyllä olis ollut, mut piruko niitä kokoajan kirrailee... Himpan vajaa 30t oli silloin ajettuna...

Kirjoittaja kimisti » 03 Elo 2007, 00:44

jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä


no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:

Kirjoittaja 66-1155057341 » 03 Huhti 2007, 18:52

Agostini kirjoitti:Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-
:respekt:

Kirjoittaja Agostini » 03 Huhti 2007, 13:46

Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-

Kirjoittaja 66-1155057341 » 03 Huhti 2007, 12:49

Riittääkö vakio 112 lenkkisessä ketjussa mitta 17-42 ratastuksella? Eli saako ketjut sopivan löysälle ettei ne soi ja vingu? Rattaat nimittäin hankittu mutta ketjuja en uskaltanut ottaa ennen kuin olen sopivuudesta 100% varma.

Kirjoittaja akseli » 16 Joulu 2005, 23:55

sana oli madalletussakin :p vakiokorkeassa ottaa tietysti vielä enemmän.soittele jos jokin asiassa askarruttaa :welcome:

Kirjoittaja Fastard » 16 Joulu 2005, 21:00

Tämä menee jo vähän pilkun nussimiseksi, mutta miten se ottaa siihen laahaimeen jos perää on madallettu? Näin yhtäkkiä ajateltuna siinähän tulee loivempi kulma swingin keulasta hammasrattaalle? :wtf: :kippis:

No, anyway, kiitos kommentista :bike:

Kirjoittaja akseli » 15 Joulu 2005, 18:50

vai olisko ollut 4lla? joka tapauksessa turha vaihto :p ja huiput näillä välityksilla 280 pintaan. toisaalta aika kiva kun mittariin saa vartilla 290 :D

Kirjoittaja akseli » 15 Joulu 2005, 18:40

15/40 5lla rajoittajaan just ennen maalia 231kmh ja tosiaan osuu jo raskaasti laahaimeen madalletussakin pyörässä :( 16/42 vartille enemmän kohdallaan näillä tehoilla ja ketjukin rullaa vapaammin. nämä tiuhemmat välitykset auttavat meitä tavallisia kuolevaisia lähdössä hiukan(ei kommentteja cujo/kst kiitos :D ) ilmoitellaanpas veljille mihin kisoihin kukin on aina menossa :p

Kirjoittaja Fastard » 15 Joulu 2005, 01:33

Se on nyt tullut selväksi että matka-ajossa 16/40 on rajamailla mutta, mulla sattui kaupan mukana tulemaan mm.15:n etukiekko niin mitä sanotte sen hyödystä varttimaililla, muutamat kisat kun ois tavoitteena käydä läpi ensi kesänä? Mutu kelpaa myös :kippis:

Joo ja pyörässähän oli se putkiviritys

:wtf:

Kirjoittaja RHead » 04 Marras 2005, 23:58

Ja yks ainakin 200 ylitys pittää olla :;):



Edited By RHead on 1131141548

Kirjoittaja 107-1089231881 » 04 Marras 2005, 22:48

Jes :thumbup:

Ylös