Kirjoittaja hajahuja » 04 Loka 2005, 17:49
Kujo kirjoitti:Ode kirjoitti:Kujo kirjoitti:Niinkuin sanoin yksi setti on valmiina. Sis kaikki. Hintaa tuolla olis 50 e +kulut.
eli siis mitä pakettiin kuuluu ja onko sulla vielä sitä? Mulla on alkanu nykiä moottorijarrutuksessa ja luuln sen johtuvan tuosta luistokykästä.....?
Ainakin kaikkea on koetettu, mut hitsata en osaa jotenkas.... 
Settiin kuuluu nuo Jarin mainitsemat EBC:n jouset, prikat jousten alle jos tarpeen, sekä se kytkinsylinterin tukilaippa. Tukilaippa siis välttämätön vahvempia jousia käytettäessä. Muita osia on hyllyssä, jousia tuloillaan.
Ja täydennyksenä kytkinremppaan: Ne välilevyt (teräs) asennetaan aina pyöristetty puoli sisäänpäin. Myös välilevyissä on kahta eri vahvuutta, extreme kytkimiä voi vielä shimmata asentamalla useampia paksuja kuin alkuperäisenä (olikohan) kaksi kpl.
Tuo nykiminen moottorijarrussa on hiukan outo, voi hyvinkin johtua tuosta luistokalikasta, mutta ei ne levytkään taida aivan täydessä iskussa olla.
Ja uudet massalevyt liotetaan sitten huolella moottoriöljyssä ennen asennusta. =useita tunteja, miel. vaikka yön yli.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, toivottavasti ei tullut kovin paljoa toistoa. 
no pitänee talvenpäälle taas purkaa kytkin ja ilmeisesti päivitellä sitä moisilla osilla,osat on hitsattu kesällä jo yhteen mutta levyt ja jouset ym tarttis vielä vaihtaa,joo nesteetki on aivan mustat
auttaako tukilaippa siihen ettei paskaa enää pääse nesteen sekaan 
[quote="Kujo"][color=#000000][quote="Ode"][quote="Kujo"]Niinkuin sanoin yksi setti on valmiina. Sis kaikki. Hintaa tuolla olis 50 e +kulut.[/quote]
eli siis mitä pakettiin kuuluu ja onko sulla vielä sitä? Mulla on alkanu nykiä moottorijarrutuksessa ja luuln sen johtuvan tuosta luistokykästä.....?
Ainakin kaikkea on koetettu, mut hitsata en osaa jotenkas.... :([/quote]
Settiin kuuluu nuo Jarin mainitsemat EBC:n jouset, prikat jousten alle jos tarpeen, sekä se kytkinsylinterin tukilaippa. Tukilaippa siis välttämätön vahvempia jousia käytettäessä. Muita osia on hyllyssä, jousia tuloillaan.
Ja täydennyksenä kytkinremppaan: Ne välilevyt (teräs) asennetaan aina pyöristetty puoli sisäänpäin. Myös välilevyissä on kahta eri vahvuutta, extreme kytkimiä voi vielä shimmata asentamalla useampia paksuja kuin alkuperäisenä (olikohan) kaksi kpl.
Tuo nykiminen moottorijarrussa on hiukan outo, voi hyvinkin johtua tuosta luistokalikasta, mutta ei ne levytkään taida aivan täydessä iskussa olla.
Ja uudet massalevyt liotetaan sitten huolella moottoriöljyssä ennen asennusta. =useita tunteja, miel. vaikka yön yli.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi, toivottavasti ei tullut kovin paljoa toistoa. :)[/color][/quote]
[color=#000000]no pitänee talvenpäälle taas purkaa kytkin ja ilmeisesti päivitellä sitä moisilla osilla,osat on hitsattu kesällä jo yhteen mutta levyt ja jouset ym tarttis vielä vaihtaa,joo nesteetki on aivan mustat :thumbdown: auttaako tukilaippa siihen ettei paskaa enää pääse nesteen sekaan :apua:[/color]