Kirjoittaja Titaani » 20 Touko 2010, 17:10
Niinkuin tuossa Snuggles kirjoitti, niin joku 30kg painoero ja 10cm paksuusero on aika vaikuttava näissä touhuissa. viime kesänä Joensuussa modatulla penkillä ilmanvastus ihan liian suuri, eli ei päässyt tarpeeksi katteen taakse. Vaihdoin vakiopenkin kokeeksi niin huonommalla alkukiihdytyksellä kuitenkin 5km/h loppunopeutta heti lisää. (varmaan selkä n. 1-2cm alempana)
Se HP-Speed laskuri pitää aika hyvin paikkansa, mutta "tuhdeilla kavereilla" tehontarve kasvaa aika nopeasti kun ei pääse oikein piiloon tuulelta. n. 15% enemmän vaaditaan paukkua samaan nopeuteen em. kuskin kokoerolla.
Isojen poikien ei kannata ylivälittää yhtään. Parhaan tehon alueelle nopeustavoite, tehokin olisi oltava suurempi kun tarve mitä laskuri näyttää, niin aletaan olemaan jossain siellä alueella jotta voi ylittyä 200mph
Kelit on mitä on ja ne on sillä kertaa samat kaikille.
[color=#0000FF]Niinkuin tuossa Snuggles kirjoitti, niin joku 30kg painoero ja 10cm paksuusero on aika vaikuttava näissä touhuissa. viime kesänä Joensuussa modatulla penkillä ilmanvastus ihan liian suuri, eli ei päässyt tarpeeksi katteen taakse. Vaihdoin vakiopenkin kokeeksi niin huonommalla alkukiihdytyksellä kuitenkin 5km/h loppunopeutta heti lisää. (varmaan selkä n. 1-2cm alempana)
Se HP-Speed laskuri pitää aika hyvin paikkansa, mutta "tuhdeilla kavereilla" tehontarve kasvaa aika nopeasti kun ei pääse oikein piiloon tuulelta. n. 15% enemmän vaaditaan paukkua samaan nopeuteen em. kuskin kokoerolla.
Isojen poikien ei kannata ylivälittää yhtään. Parhaan tehon alueelle nopeustavoite, tehokin olisi oltava suurempi kun tarve mitä laskuri näyttää, niin aletaan olemaan jossain siellä alueella jotta voi ylittyä 200mph
Kelit on mitä on ja ne on sillä kertaa samat kaikille.[/color]