Kirjoittaja BussiJussi » 22 Marras 2005, 17:36
Eli yhteenveto: Teho lisääntyi melkein 25hp, vääntö melkein 16nm!Jokaiselle hevosvoimalle tuli 90e hintaa!! Pyörän paino tippui samalla yli 10kg! Ei tämä halpaa viritystä turboon nähden ole, mutta jokainen tavallaan!! Tehokkain zx12r antanut samassa penkissä 170hp. Kuvat otettu kameralla lapuista, kun saan skannattua koneelle, laitan galleriaan useampia käyriä! Esim. sellaisen, jossa verrattu vakio, Yoshin putkistoviritteinen, ja minun. Siinä käyrässä huomaa, että 4000-6000rpm. alueella, pelkkä putkivirittteinen tehokkaampi! Mutta sitten ilmansuodatin mod. ja nokat alkaa repii eroa!! No, laitan senkin kuvan tähän! Edellisessä verrattu oman mopon käyriin, tässä punainen= minun, sininen pakoputki viritys ilman pc:tä, ja vihreä täysin vakio! Sininen ja vihreä ei minun pyörä!!
http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2006.jpg
[color=#000000]Eli yhteenveto: Teho lisääntyi melkein 25hp, vääntö melkein 16nm!Jokaiselle hevosvoimalle tuli 90e hintaa!! Pyörän paino tippui samalla yli 10kg! Ei tämä halpaa viritystä turboon nähden ole, mutta jokainen tavallaan!! Tehokkain zx12r antanut samassa penkissä 170hp. Kuvat otettu kameralla lapuista, kun saan skannattua koneelle, laitan galleriaan useampia käyriä! Esim. sellaisen, jossa verrattu vakio, Yoshin putkistoviritteinen, ja minun. Siinä käyrässä huomaa, että 4000-6000rpm. alueella, pelkkä putkivirittteinen tehokkaampi! Mutta sitten ilmansuodatin mod. ja nokat alkaa repii eroa!! No, laitan senkin kuvan tähän! Edellisessä verrattu oman mopon käyriin, tässä punainen= minun, sininen pakoputki viritys ilman pc:tä, ja vihreä täysin vakio! Sininen ja vihreä ei minun pyörä!!
[url=http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2006.jpg]http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2006.jpg[/url][/color]