Moottorin - Lämmöt

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Moottorin - Lämmöt

Kirjoittaja jarim » 01 Kesä 2009, 21:42

Jokimaa kirjoitti:Jokimaan mopo ei pelitä tuon flektin osalta.Vaihdoin flektin,mutta ei vaan lähde.Sulakkeet on ehjiä,jos nyt kaikki sulakkeet vain löysin.Vasemman käden alla ainakin oli tuo yksi sulake rasia.
Yhdistin tuon flektin anturin johdot rele naksu,mutta ei pyörähdä??

Ja seuraava vika on kun vauhdista jarrutan kovasti etusella sammuu F1 palaa,mutta virrat pois ja heti toimii.

Sama toistuu jos tulen risteykseen ripeästi ja jarrutus ja kaasu ripeästi pois päältä sammuu,mutta ei sammu jos korjaan kaasulla,hieman kaasutusta niin toimii.Ja tuossa kun F1 syttyy niin vilkuttaa myös kelloa,olisiko polttoaine puolella jotain???

:angry:
Haiskahtaisi että TPS sensorin säätö on metsässä? Flektiin en nyt äkkiseltään keksi mitään muuta järkevää kuin että johto olisi väliltä poikki?

Kirjoittaja waiski10 » 01 Kesä 2009, 20:22

Haiskahtais akun maadotukselta.

Kirjoittaja Jokimaa » 01 Kesä 2009, 20:14

Jokimaan mopo ei pelitä tuon flektin osalta.Vaihdoin flektin,mutta ei vaan lähde.Sulakkeet on ehjiä,jos nyt kaikki sulakkeet vain löysin.Vasemman käden alla ainakin oli tuo yksi sulake rasia.
Yhdistin tuon flektin anturin johdot rele naksu,mutta ei pyörähdä??

Ja seuraava vika on kun vauhdista jarrutan kovasti etusella sammuu F1 palaa,mutta virrat pois ja heti toimii.

Sama toistuu jos tulen risteykseen ripeästi ja jarrutus ja kaasu ripeästi pois päältä sammuu,mutta ei sammu jos korjaan kaasulla,hieman kaasutusta niin toimii.Ja tuossa kun F1 syttyy niin vilkuttaa myös kelloa,olisiko polttoaine puolella jotain???

:angry:

Kirjoittaja kimisti » 13 Touko 2009, 10:25

no verinaarmut ei paljoa pelota jos vaan onnistuis noin...
kohtahan tuo nähdään.

Termostaatti lähti hienosti irti ja testi osoitti sen olevan kunnossa.




Edited By kimisti on 1242215108

Kirjoittaja tetsa » 13 Touko 2009, 10:01

Ahtaat välit on, mutta vähän verinaarmuja käsiin niin kyllä onnistuu. Maltilla vaan.

Kirjoittaja kimisti » 12 Touko 2009, 23:33

tetsa kirjoitti:Termari löytyy sylinteriryhmän takaa. Flekti antura vasen ylhäältä syylärissä. Omasta nostin tankin pystyyn tuelle ja siitä sitten termarikoppa auki ja termaria vaihtaen. Ei ollut
kylläkään vakio putsarikotelo paikoillaan ,et en tiedä miten sen kanssa.

eli pääsit termariin vissiin käsiksi irroittamatta "läppärunkoa"?
olikohan oikea termi?
putsarikotelo on jo irrallaan.
tuntuu vaan aika nihkeältä paikalta?

Kirjoittaja 84-1131181311 » 12 Touko 2009, 23:27

hmm... Niinpä taitaa olla, vaihteeksi ajatusvirhe.. Pitäisköhän nukkua enemmän.:(

Kirjoittaja tetsa » 12 Touko 2009, 22:09

Termari löytyy sylinteriryhmän takaa. Flekti antura vasen ylhäältä syylärissä. Omasta nostin tankin pystyyn tuelle ja siitä sitten termarikoppa auki ja termaria vaihtaen. Ei ollut
kylläkään vakio putsarikotelo paikoillaan ,et en tiedä miten sen kanssa.




Edited By tetsa on 1242155446

Kirjoittaja 84-1131181311 » 12 Touko 2009, 20:46

eikös gen1:ssä termostaatti löydy jäähdyttäjän vasemmasta yläkulmasta... :O vasen sivukate irti niin sielä pitäisi löytyä.

Kirjoittaja kimisti » 12 Touko 2009, 20:21

tetsa kirjoitti:Termari vaihdettu. Lämmöt pysyi kohdillaan kun käyttelin. ajamaan ei ole töiden takia päässyt joten ei tiedä mitä tekee ajon jälkeen.mutta viikolla tietää. Kannattaahan termarin vaihto kokeilla, tietää sitten autaako.

pitääkö termostaatin vaihtaakseen irroittaa mitä(ilmanputsarikotelo tietenkin)-throttle body?

ja jos/kun niin tarviiko irroittaa bensaletkuja tankista?
koitin kyllä mutta bensathan sieltä syliin tulee!?

Kirjoittaja tetsa » 07 Loka 2005, 19:05

Hommasin civicin flektinanturan,käynnistää 93 asteessa ja sammuu 88.Muzzyn flektiropelli osu käteen myös jos olis tehokkampi kuin orkkis.

Kirjoittaja tetsa » 02 Loka 2005, 19:46

Termari vaihdettu. Lämmöt pysyi kohdillaan kun käyttelin. ajamaan ei ole töiden takia päässyt joten ei tiedä mitä tekee ajon jälkeen.mutta viikolla tietää. Kannattaahan termarin vaihto kokeilla, tietää sitten autaako.

Kirjoittaja Possu » 02 Loka 2005, 16:52

tetsa kirjoitti:syyläri oli paineistuksessa ja korkki päästää läpi 1.5 paineessa. korkin arvo1.1 eli ok. 30 vuotta alalla ollut kennokorjaaja oli satavarma että termari ei aukee täysin. Uusi termari pitäisi saada torstaina et sitten näkee.
Saitko uuden termarin ja auttoiko vaivaan?

Kirjoittaja tetsa » 28 Syys 2005, 00:07

syyläri oli paineistuksessa ja korkki päästää läpi 1.5 paineessa. korkin arvo1.1 eli ok. 30 vuotta alalla ollut kennokorjaaja oli satavarma että termari ei aukee täysin. Uusi termari pitäisi saada torstaina et sitten näkee.

Kirjoittaja Possu » 27 Syys 2005, 19:52

Mulla tekee samaa. Pyörä vakio. Olen kyllä alusta asti epäillyt kansipahvia, mutta voihan olla, että vika on korkissa. Pyörällä ajettu 39000km ja koneella 8000km. pannu korjattu takuuseen ja kaikki on uutta. No mosa puretaan talven aikana, niin sittenhän nähdään onko vika kansipahvissa. Tarkoitus olisi samalla suorittaa pientä viilausta.

Ylös