Kirjoittaja BussiJussi » 13 Touko 2010, 21:34
Joo, aikalailla noin. Kerron sanallisesti! Porttin taakse menevä paine, joka siis paineella pitäisi porttia kiinni, jätettiin kokonaan kytkemättä, menee siis ulkoilmaan. Paine turbolta hukkaportille, joka siis yleensäkin aukaisee portin, menee solenoidiventtiilin läpi. Kytkettiin silleen, että haluttuun paineeseen asti turbolta hukkikselle tuleva paine menee ulkoilmaan = hukkis ei aukea. Säädettyyn paineeseen tultaessa, solenoidiventtiili vetää kiinni, jolloin turbolta tuleva paine aukaisee hukkaportin... Mehän säädettiin käsittääkseni ainoastaan duty cycleä, jossa venttiili veti kiinni. 10% säätöä lisää, antoi aina n.0.1bar lisää. Soitellaan, jos jotain jäi epäselväksi?! Kiitollisuuden velassa kerron kaikki ummet ja lammet sulle :laugh:
[color=#000000]Joo, aikalailla noin. Kerron sanallisesti! Porttin taakse menevä paine, joka siis paineella pitäisi porttia kiinni, jätettiin kokonaan kytkemättä, menee siis ulkoilmaan. Paine turbolta hukkaportille, joka siis yleensäkin aukaisee portin, menee solenoidiventtiilin läpi. Kytkettiin silleen, että haluttuun paineeseen asti turbolta hukkikselle tuleva paine menee ulkoilmaan = hukkis ei aukea. Säädettyyn paineeseen tultaessa, solenoidiventtiili vetää kiinni, jolloin turbolta tuleva paine aukaisee hukkaportin... Mehän säädettiin käsittääkseni ainoastaan duty cycleä, jossa venttiili veti kiinni. 10% säätöä lisää, antoi aina n.0.1bar lisää. Soitellaan, jos jotain jäi epäselväksi?! Kiitollisuuden velassa kerron kaikki ummet ja lammet sulle :laugh:[/color]