Pleksi vaihtoon, mitäs...??

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Pleksi vaihtoon, mitäs...??

Kirjoittaja busabobo » 30 Huhti 2010, 12:23

taistovainaa kirjoitti:oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??
Kun tuota tonnista gixxua ja busaa katselee vierekkäin niin huomaa selvästi, kuinka busassa tuo pleksi on huomattavasti loivemmassa kulmassa. Gixxussa se on melko pystyssä.

Vaikuttaa varmasti osaltaan tämäkin tuohon muna-asentoon mahtumiseen. Tankin koon ja ohjausgeometrian lisäksi.

Kirjoittaja martti » 30 Huhti 2010, 11:17

taistovainaa kirjoitti:oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??

mut aika jännä, oletin kyl että katteen taate pääsee piiloon, muttakun ei.
mikäs pleksi olsi semmonen jossa moinen onnistuu, vai onko semmosia ensinkään??
Jos on hiukan vatsaa ni busassa tankki tulee tielle,gikserissä tanko on lähempänä ja hiukka alempana saa perseen etemmäs ei jää tankki niin tielle :;):

Kirjoittaja 116-1253685669 » 30 Huhti 2010, 10:57

niii oliko ohj.geometrialla ny kauheesti tekoa, tarkoitin, että kilosessa kolmio oli alapuolella kun taas isoveljessä yläpuolella....ilmeisesti tuommonen riittää siihen että tonniseen mahtui pleksin taakse, mutta busaan nou??

Kirjoittaja CormaX » 12 Huhti 2010, 16:35

:wtf:

Kirjoittaja 116-1253685669 » 12 Huhti 2010, 16:23

oli kylläkin niin, ettei tohon mahdu ottamaan muna-asentoa.
tekeekö tonnisen ohjausgeometria niin paljo vai mikä, että siihen sopi, mutt abusaan ei??

mut aika jännä, oletin kyl että katteen taate pääsee piiloon, muttakun ei.
mikäs pleksi olsi semmonen jossa moinen onnistuu, vai onko semmosia ensinkään??

Kirjoittaja Topi » 11 Huhti 2010, 21:36

Itsellä mittaa karvan auki 190cm ja tuo puigin tuplakupla toimii erittäin hyvin. Kyytiläistäkään eivät pyörteet tms. kiusaa... Väriltää pleksi on tumma "purple". Uskallan suositella :smoking:

Kirjoittaja waiski10 » 11 Huhti 2010, 21:33

Ei, eikä kentällä nopeissa vedoissa. kattokaas minkälaisia on noissa yli 200 mailin mopoissa...

Kirjoittaja 116-1253685669 » 11 Huhti 2010, 21:26

oikeesti, näkeekö sen läpite hämärillä/pimeällä??

Kirjoittaja CormaX » 11 Huhti 2010, 21:17

MRA tupla ja umpi musta...toimii :bike:

Kirjoittaja 116-1253685669 » 11 Huhti 2010, 21:17

yes.
ittellä pituutta karvan auki 190 ja mitenniiei mahdu muna-asentoon??

minoon ollu jo tovin samassa pituudessa, ja aina on mahtunu ko. asentoon mm.1000gsxr ja hyvin sopi kyyristelemään.



....mutta ilmeisesti läpinäkyvyyden puolesta kannattee suosia kirkasta, elikkä jos yöllä meinaa tehdä nopeampia siirtymiä, niin iridiumeista yms. ei näe enää latua??

Kirjoittaja Jukkis » 11 Huhti 2010, 20:22

Tämä on "se" asia mikä on henk kohtanen, valintani on musta tuplakupla puig....

Kirjoittaja Dösällä » 11 Huhti 2010, 20:09

Sukisukin org touring on SE juttu jota en enää vaihda. Lähes originaalin näköinen mutta se pieni taivutus takareunassa on erittäin bueno. Ei heilu pää vaikka on vauhtia sopivasti. Siis Autobahnilla.

Kirjoittaja busapappa2 » 11 Huhti 2010, 20:04

Mulla oli Liekkarissa ( GEN 1 ) MRA tuplakupla "sieraimilla", ja ainakin MULLE helekutin hyvä . Korotus osa keskeltä sen verran kapea, että ajoviiman kevennys tuli käsille sivulta mukavasti, mutta keskeltä ohjasi tuulen kuitekin mahtavasti yli kypärän. Jos/Kun joskus mulla Gen 1 vilä pihassa möllöttää, niin etelleen vain kolme Tuuninkia siähen teen. Hindlen sliparit, Jampan satulat ja MRA tuplakupla plexi . :p

Joskin puigin plexi kyllä ehottomasti komeempi, kuin MRA . :;):

edit. Juu ei ole paha rasti vaihtaa kumpaankaan malliin, MUTTA KUN avaat ne pikkuruuvit, anna kumituttien vähä aikaa supistua, tai suihkase jotain liukastetta ennen irtiottoo, kaulus repee heleposti siitä prikka osasta . :smoking:




Edited By busapappa2 on 1271005760

Kirjoittaja Ekoteko » 11 Huhti 2010, 20:01

Vähän kuskin pituudesta kiinni miten painetta milläkin pleksillä tulee..

itse pari karvaa alle 190 ja tuplakupla toimii hyvin.

Väristä sen verran että itsellä siis umpimusta tuplakupla kiinni, läpi ei nää mitään muna-asennossa eikä muuten... en kyllä muna asentoon juuri mahdukkaan.

Joo ei oo paha rasti vaihtaa.. :rocket

Kirjoittaja 116-1253685669 » 11 Huhti 2010, 19:43

josko pleksin vaihtaisi, niin pysynkö kirkkaassa, vai jotain sävyäkö tulisi kytkeä??
entäpä tuplakupla, hyvä vai..??

näin arvelisin että kirkas ja ei tuplak.
org. pitää kai ajoviiman paremmin rinnan kork. jolloin paino käsiltä pikkuse poies + kirkas jotta näkee latua kun/jos ajelee reippaammin että pit. hakea munasentoa??
vai olenkos väärässä aivoituksineni??

ja onkos tuos muutako ne 2 ruuvia auki jne., vai puretaako tuos isomminkin??

Ylös