Kirjoittaja emppu » 01 Touko 2015, 13:25
Moro Bussilaiset
Sanokaatte, onko Busa noin kranttu öljyistään. Aikaisemmin olen ajanut Castrolin 5w 40. Olen ollut suht tyytyväinen toimintaan. Kytkintä on joutunut hiukan aikaa joutunut seisottaan pohjassa, ennen kuin ykkönen mennyt silmään ok, tähän olen siis tottunut.
Nyt vaihdoin uudet öljyt koneeseen, ja jälkeenpäin huomasin olevan hieman eri Castrolin 10w 50. Noh ohjekirjahan myöntyy tuohonkin öljyyn ja oli vielä pirun kallistakin. Nyt ei kuitenkaan ykkönen mene ollenkaan silmään, vaikka pumppaa ja odottaa, mutta ei????
Kytkinkahvan toiminta on aivan normaali, tuntuu sen puolen toimivan ok.
Onko muilla kokemusta moisesta, harmittaa, kun hyvät & kalliit ölljyt tuli laitettua, mutta uusiksi taitaa mennä.
Onko muilla esittää niksiä asialle. Voiko kytkimen jousien mahdollinen löystyminen tehdä tätä, tästäkin on tullut luettua??
Nyt Busa 2009 ajettu vain 16800km. :musik
[color=#000080]Moro Bussilaiset
Sanokaatte, onko Busa noin kranttu öljyistään. Aikaisemmin olen ajanut Castrolin 5w 40. Olen ollut suht tyytyväinen toimintaan. Kytkintä on joutunut hiukan aikaa joutunut seisottaan pohjassa, ennen kuin ykkönen mennyt silmään ok, tähän olen siis tottunut.
Nyt vaihdoin uudet öljyt koneeseen, ja jälkeenpäin huomasin olevan hieman eri Castrolin 10w 50. Noh ohjekirjahan myöntyy tuohonkin öljyyn ja oli vielä pirun kallistakin. Nyt ei kuitenkaan ykkönen mene ollenkaan silmään, vaikka pumppaa ja odottaa, mutta ei????
Kytkinkahvan toiminta on aivan normaali, tuntuu sen puolen toimivan ok.
Onko muilla kokemusta moisesta, harmittaa, kun hyvät & kalliit ölljyt tuli laitettua, mutta uusiksi taitaa mennä.
Onko muilla esittää niksiä asialle. Voiko kytkimen jousien mahdollinen löystyminen tehdä tätä, tästäkin on tullut luettua??
Nyt Busa 2009 ajettu vain 16800km. :musik[/color]