K8 busan tehot penkissä?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: K8 busan tehot penkissä?

Kirjoittaja busai » 08 Kesä 2019, 11:06

Ai,no nyt tietää tuonkin.

Kirjoittaja jarim » 07 Kesä 2019, 14:24

Enpä ole Gen2 airbox modista vielä kuullutkaan?

Kirjoittaja busai » 06 Kesä 2019, 20:56

Guest kirjoitti:Mun K9 (Yoshimura R-55 full system+PC V+ BMC ) kävi eilen Oulussa Bikefoxissa säädettävänä ja penkityksen tulos oli takarengastehoina ilmoitettuima:

-max.teho: 192,3 hv

-vääntö: 163 nm

Eipä meikäläisen bussin 195,2hv/172nm niin ihmeellinen oölukkaan ku tos samat virit+tre samas penkis,tarttee kattoo viel jossai vaiheessa onko airboxii modattu vielä.




Edited By busai on 1559843880

Kirjoittaja busai » 04 Kesä 2019, 18:17

Kiitos tarttee tilailla 44 piikkine taakse.

Kirjoittaja jarim » 04 Kesä 2019, 16:05

18/43 vakiona, ketju 114 lenkkinen.

Kirjoittaja busai » 04 Kesä 2019, 09:42

Ookoo,bikefoxin penkki ollu aina aika löysä joo,ei kuulu tähän mutta mitkä on rataskoot tässä gen2 busassa??

Kirjoittaja jarim » 04 Kesä 2019, 08:35

Bikefoxilla tuppaa tulemaan kovemmat tehot jos viritysosat jne on ostettu sieltä. :;):

Kirjoittaja busai » 03 Kesä 2019, 14:55

Morjens!
Ostin -10 busan ja mukana penkityspapru oulun bikefoxxilta,tehot takakapyörältä 195hp ja vääntöö 172nm tuntuu aika paljolta,vireinä yoshin r77 full rööri,commander V,k/n ja tre.
Oiskohan jotain muutaki tehty vai onko vaan löysä penkki?

Kirjoittaja Fella » 28 Maalis 2017, 10:53

Kaverin Gen 2 olisi menossa penkkiin. Onko kukaan penkitellyt millaisia eroja suodattimilla on ollut tuloksien kanssa? Esim. KN, BMC, vakio

Kirjoittaja ile63 » 09 Heinä 2016, 23:45

ile63 kirjoitti:
Purkuosia.com kirjoitti:Kukaan jo käyttänyt penkissä -08 busaa? vertailun vuoksi olisi kiva kuulla lukemia.

Tutun moposta 187 HP (VAKIO), hieman korkeat lukemat, yksilöissä eroja sekä muita tekijöitä jotka noihin lukuihin vaikuttaa.

Tuosta on hyvä lähteä. Kyseinen Bussi tulee kuulemma ajamaan AINOASTAAN 1/4 mile (402m) paikallisvuoroja.

Kuva ja käppyrä (käppyrä ilmestyy lähiaikoina) : http://www.dynomec.com/en/7-p-dynamometer_charts.html

Tuossa alla joku netistä kaivettu :

http://www.orientexpress.com/images/catalog/TIF1308Dyno1v16.jpg
mulla sami viitaniemen penkissä tulos 192,9hv 10236rpm/152.6Nm 6917rpm
hayabusa G2

Kirjoittaja ile63 » 09 Heinä 2016, 23:44

Purkuosia.com kirjoitti:Kukaan jo käyttänyt penkissä -08 busaa? vertailun vuoksi olisi kiva kuulla lukemia.

Tutun moposta 187 HP (VAKIO), hieman korkeat lukemat, yksilöissä eroja sekä muita tekijöitä jotka noihin lukuihin vaikuttaa.

Tuosta on hyvä lähteä. Kyseinen Bussi tulee kuulemma ajamaan AINOASTAAN 1/4 mile (402m) paikallisvuoroja.

Kuva ja käppyrä (käppyrä ilmestyy lähiaikoina) : http://www.dynomec.com/en/7-p-dynamometer_charts.html

Tuossa alla joku netistä kaivettu :

http://www.orientexpress.com/images/catalog/TIF1308Dyno1v16.jpg
mulla sami viitaniemen penkissä tulos 192,9hv 10236rpm/152.6Nm 6917rpm

Kirjoittaja 67-1337281062 » 28 Touko 2013, 20:02

TT-motorsportti valittiin säätöpaikaksi eikä tarvinnu pettyä!! ja tulokset: 181hv ja 150nm vääntyä. Niin ja 25 oli lämmintä... :D
Yoshin r-55 rööri mutta muuten vakio, killeri paikallaan kun haettiin semmosta tourinkisäätöä.
tyhjäkäynniltä jo 100nm vääntöä... aika mukavan tuntunen tuolla tienpäällä.

Kirjoittaja BLUESALO » 14 Touko 2013, 11:58

Bikefox Oulu.

Kirjoittaja Huhan Kolli » 13 Touko 2013, 22:01

TT:llä säädetty, Devil slipareilla, 177hp ja 155nm. Kuulemma ihan hyvä suoritus. 2008 ja ajettu 16000km

Kirjoittaja jarim » 13 Touko 2013, 21:33

Kyllä, TT-Motorsport ehdottomasti!

Ylös