Kirjoittaja Titaani » 15 Maalis 2010, 21:05
Home made, piirsin ja säästin. Hyvin on manuaalimalli toiminut. Noin 50 starttia 24V:lla, sen jälkeen täytyy tehdä lataus joka hoituu kun on startannut 24V:lla, niin kytkin käännetään asentoon 12v ja ajetaan n 1h lenkki ja taas saa pitkään starttailla.
Yritän löytää kytkentäkaavion tallista ja piirrellä puhtaaksi kun kerkeen.
Paikallisesta elektroniikka keskuksesta hain vipukytkimen joka on kaksi asentoinen ja neli rivinen. Kytkennät siten että aina kaksi kosketinta rinnan kytkettynä= virtakestoisuutta lisää
Kytkin ja kaapelit jotain 20 luokkaa
Edit: Samanlainen kytkentä näyttää olevan tuo mun toteutus kun kaavio löytö netistä.
Edited By Titaani on 1268684537
[color=#0000FF]Home made, piirsin ja säästin. Hyvin on manuaalimalli toiminut. Noin 50 starttia 24V:lla, sen jälkeen täytyy tehdä lataus joka hoituu kun on startannut 24V:lla, niin kytkin käännetään asentoon 12v ja ajetaan n 1h lenkki ja taas saa pitkään starttailla.
Yritän löytää kytkentäkaavion tallista ja piirrellä puhtaaksi kun kerkeen.
Paikallisesta elektroniikka keskuksesta hain vipukytkimen joka on kaksi asentoinen ja neli rivinen. Kytkennät siten että aina kaksi kosketinta rinnan kytkettynä= virtakestoisuutta lisää
Kytkin ja kaapelit jotain 20 luokkaa
Edit: Samanlainen kytkentä näyttää olevan tuo mun toteutus kun kaavio löytö netistä.[/color]
Edited By Titaani on 1268684537