TRE-FAQ - Lue tämä ensin...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: TRE-FAQ - Lue tämä ensin...

Kirjoittaja BaTTman » 16 Helmi 2015, 06:30

Ettei olis tyrkätty väärään liittimeen kiinni?

Kirjoittaja suihkukone » 15 Helmi 2015, 11:25

muuttohaukka kirjoitti:Terve, tyhmien kysymysten vuoro. Itselläni on vm 2004 busa. Pyörässä on kiinni tre ja se päällä tyhjäkäynti on n. 3000rpm paikkeilla. Haittaako tyhjäkäynnin säätäminen ruuvista 1000rpm tre ollessa päällä sitten vaihde päällä ajamiseen. Kun ei oikein pääse kokeilemaan ku on tuota lunta niin perkeleesti tuolla maassa. Eli tekeekö se hallaa ajamiselle että menee itse säätämään tyhjäkäyntiä semmoiseksi että se ei vapaalla huuda menemään ihan hulluna. Vai pitääkö vaan oppia elämään sen kanssa / laittaa tre pois päältä jos se kerran häiritsee. Kiitos ja anteeksi......:blues:

Kuullostaa ennemmin joltain vialta, kuin säätämättömyydeltä, jos ilman TRE:tä tyhjäkäynti on siellä ~1000rpm paikkeilla.

Ei ainakaan omassa pyörässä vaikuttanu mitenkään tyhjäkäyntikierrosten suuruuteen tuo TRE.

Nyt kuitenki omassa pelissä tuo Gipro:n atre toimii vaan vaihdenäyttönä, että pelaa samassa sarjassa quickshifter ja rajoitukset poistettu ecueditorilla.




Edited By suihkukone on 1423992662

Kirjoittaja TNT » 15 Helmi 2015, 09:26

Heitä vaikka vesilintua sillä TRE mokkulalla ja vie pyörä säädettäväksi missä mm ohitetaan rajoitin ilman ylimääräisiä mokkuloita ja sitten vaan kovaa ajoa :musik

Kirjoittaja muuttohaukka » 15 Helmi 2015, 01:06

Terve, tyhmien kysymysten vuoro. Itselläni on vm 2004 busa. Pyörässä on kiinni tre ja se päällä tyhjäkäynti on n. 3000rpm paikkeilla. Haittaako tyhjäkäynnin säätäminen ruuvista 1000rpm tre ollessa päällä sitten vaihde päällä ajamiseen. Kun ei oikein pääse kokeilemaan ku on tuota lunta niin perkeleesti tuolla maassa. Eli tekeekö se hallaa ajamiselle että menee itse säätämään tyhjäkäyntiä semmoiseksi että se ei vapaalla huuda menemään ihan hulluna. Vai pitääkö vaan oppia elämään sen kanssa / laittaa tre pois päältä jos se kerran häiritsee. Kiitos ja anteeksi......:blues:

Kirjoittaja 106-1303320118 » 28 Touko 2011, 09:42

Joo 2006 Busa löytyy tallista. Kiitti vinkistä tuolla ECUEditorillahan voi tehä vaikka mitä mielenkiintosta. Onko missään kytkentä kaaviota tolle kaapelille minkä siihen tarvii?

Kirjoittaja jarim » 27 Touko 2011, 21:10

Jos sulla on 2002 tai uudempi Busa niin älä laita. Sytkämuutos ECUEditorilla -> paljon parempi.

Kirjoittaja 106-1303320118 » 27 Touko 2011, 18:48

Eli kertokee vähä älyselle uudelle busanistille et mihinkä tuo vastus laitetaan?
Oikea liitin on löytynyt mut minkä johtojen väliin?

Kirjoittaja 107-1089231881 » 22 Heinä 2010, 23:23

5 kartta poistaa nopeuden rajoittimen....

Kirjoittaja 82-1278000674 » 22 Heinä 2010, 22:25

Eikös tuo gipron atre vaihdonäyttö poista tuon rajoittimen automaattisesti?

Kirjoittaja 66-1265557545 » 23 Kesä 2010, 23:43

Busaan laitettiin juuri tre ja käynnistäessä vaihdenäyttöön tulee nro 4. Pitäisikö siihen tulla nro 5 ?. Olenko ymmärtänyt oikein , että siihen pitäisi olla syötetty vitoskartta eikä neloskartta. Vai tarkoittaako tuo mitään, että alussa näkyy nro. 4?

Kirjoittaja eeroolli » 26 Touko 2010, 10:22

Eilen tuli napattua tuo pyörän mukana (valmiina) tullut IVAN SMART TRE pois tankin alta plugijohdoista ja tuntui ettei ainakaan heikentänyt Bussin kiihtyvyyttä/ajettavuutta???
Tuntui että tyhjäkäynti tasaantui ja kaasuun (herkkä) vastaavuus hiukan väheni etenkin pienillä vaihteilla mutta esim. 6:lla vastaavasti taas parani :D
(tai sitten vaan luulen, kun Bussi keveni muutamalla grammalla)




Edited By eeroolli on 1274859606

Kirjoittaja 98-1197316477 » 07 Maalis 2010, 09:04

jarim kirjoitti:
busai kirjoitti:
roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?

5.
No niin,väärä kartta päällä siis,oiskohan se aiheuttanut sitä tyhjäkäynnin seilausta ostokohteessa,onkohan tuosta pitemmän päälle koneelle haittaa jos on pari suvea jo väärällä kartalla ajellut.
Myyjän mielestä TRE on vähentänyt nypytystä taajama ajossa sekä vähentänyt kaasun on/of käyttäytymistä,onkos se nyt mahdollista jos on väärän pyörän kartta TREESSÄ päällä?

Kirjoittaja jarim » 06 Maalis 2010, 23:16

busai kirjoitti:
roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?
5.

Kirjoittaja 98-1197316477 » 06 Maalis 2010, 22:53

roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?




Edited By busai on 1267908877

Kirjoittaja 116-1253685669 » 01 Marras 2009, 00:25

ex mopoissa gsxr1000 & gsx1400 en perstuntumalla huomannu yhtän mitän eroa oliko tre päällä vai ei.

nykyisessä se on kytkimen takana, mutta tokkopa huomaa siitäkään vaikka kuinka lipsuttelee on/off??

Ylös