Kirjoittaja Kujo » 02 Maalis 2010, 11:49
gsxr kirjoitti:Niin sitä tässä aattelinkin että voiskohan niitä alkuperäisiä laippoja käyttää edelleen. Kun täytyy sanoa että ei ole ollut ikinä tarvetta irroittaa niitä jäähdyttimen letkuja moottorinpuolipäästä joten en tarkalleen tiedä sitä liittimen rakennetta, ilmeisesti se letkuosa pitää väkivalloin irroittaa siitä laipasta mutta entäs sitten, laippaan jää pelkkä tyhjä reikä (kaiketi) joten siihen pitäs sitte istuttaa se teräspunosletkun pää jonkunlaisella systeemillä vai miten helpointen?
Sen verran on selvinnyt että siihen on saatavilla laippaa (home-made luulisin)missä on kierteet siinä keskireiässä niin siihen saa sitte banjopultin.
Mulla on noita laippoja, ihan koneellisesti teetettyjä 12mm banjopultille tai sokkona. Myös teräskudospintaiset teflonputket mittojen mukaan (3/8" ja 1/4").
[quote="gsxr"][color=#000000]Niin sitä tässä aattelinkin että voiskohan niitä alkuperäisiä laippoja käyttää edelleen. Kun täytyy sanoa että ei ole ollut ikinä tarvetta irroittaa niitä jäähdyttimen letkuja moottorinpuolipäästä joten en tarkalleen tiedä sitä liittimen rakennetta, ilmeisesti se letkuosa pitää väkivalloin irroittaa siitä laipasta mutta entäs sitten, laippaan jää pelkkä tyhjä reikä (kaiketi) joten siihen pitäs sitte istuttaa se teräspunosletkun pää jonkunlaisella systeemillä vai miten helpointen?
Sen verran on selvinnyt että siihen on saatavilla laippaa (home-made luulisin)missä on kierteet siinä keskireiässä niin siihen saa sitte banjopultin. :bulb:[/color][/quote]
[color=#000000]Mulla on noita laippoja, ihan koneellisesti teetettyjä 12mm banjopultille tai sokkona. Myös teräskudospintaiset teflonputket mittojen mukaan (3/8" ja 1/4").[/color]