Kirjoittaja TNT » 02 Tammi 2010, 11:21
Ihan mielenkiintoinen asia. Jos varsinkin keula kentässä niin eikö otsapinta-ala pienene myöskin ja jos kuski ei kädet suorana niin pienempi ilman vastus. Amatöörillä ei keuli niin herkästi jos keulaa laskettu perää enemmän, mutta tietty prot hoitaa sutimisen ja keulimisen minimoinnin jo alustan säädöillä jne.. Mutta pakkohan madalluksella muukin kuin henkinen vaikutus on oltava. Itellä semmoinen ajatus että keulaa suhteessa perään vähän enemmän kenttään, mutta harva uskaltaa ehkä ajaa huippukokeilut jos keulassa joustovaraa tuuman verran ja jarrutusmatka huippuihin nähden pienehkö.
Edited By TNT on 1262424137
[color=#000000]Ihan mielenkiintoinen asia. Jos varsinkin keula kentässä niin eikö otsapinta-ala pienene myöskin ja jos kuski ei kädet suorana niin pienempi ilman vastus. Amatöörillä ei keuli niin herkästi jos keulaa laskettu perää enemmän, mutta tietty prot hoitaa sutimisen ja keulimisen minimoinnin jo alustan säädöillä jne.. Mutta pakkohan madalluksella muukin kuin henkinen vaikutus on oltava. Itellä semmoinen ajatus että keulaa suhteessa perään vähän enemmän kenttään, mutta harva uskaltaa ehkä ajaa huippukokeilut jos keulassa joustovaraa tuuman verran ja jarrutusmatka huippuihin nähden pienehkö.[/color]
Edited By TNT on 1262424137