Kirjoittaja PetriK » 14 Maalis 2010, 19:13
Sitä vartenhan talvella pilkitään...
Paljonkohan bkingissä on mittarivirhettä ? Bussissa taitaa olla 5-6%, eli käytännössä muistelen niin että kun mittari näyttää sen maksimin 280 niin todellinen alkaa olemaan juuri ja juuri 260 paremmalla puolen. Uusi bussin on vähän hankalampi kun siinä mittarin liikekin pysähtyy 300km/t niin enään ei voi edes laittamalla speedohealer tietää että paljonko se mopo oikeasti kulkee...
Oliko se niin että aggressiivisin eli paras sytkäkartta oli kuutosella mutta sekä viitosen että kuutosen läppien avautumista on rajoitettu - en enään muista, kun on jokin aikaa kun katsottiin. Joka tapauksessa jos haluaa sekä sytkäkartan että läppien avautumisen ja kierrosrajoittimetkin pois on ohjelmoitava uudestaan - tuskin kuitenkaan normaalikäytössä tuollaista eroa edes huomaa ja siinä riittää kaikenlaiset lisämodulitkin. Sitten kun mopoa on viritetty vaikka alkukäyrästökin vaihtamalla niin EXUP ja rajoittimet ohjelmalla pois, mutta ennen sitä ei ole niin väliä. Lisäksi jos käyttää urboa niin saa poistettua tuon EXUP:n, tyhjäkäynnin säätöventtiilin ja tehdaslambdan ohjelmallisesti - mutta kukapa nyt toimivaan mopoon urpoa laittaisi ?
[color=#000000]Sitä vartenhan talvella pilkitään...
Paljonkohan bkingissä on mittarivirhettä ? Bussissa taitaa olla 5-6%, eli käytännössä muistelen niin että kun mittari näyttää sen maksimin 280 niin todellinen alkaa olemaan juuri ja juuri 260 paremmalla puolen. Uusi bussin on vähän hankalampi kun siinä mittarin liikekin pysähtyy 300km/t niin enään ei voi edes laittamalla speedohealer tietää että paljonko se mopo oikeasti kulkee...
Oliko se niin että aggressiivisin eli paras sytkäkartta oli kuutosella mutta sekä viitosen että kuutosen läppien avautumista on rajoitettu - en enään muista, kun on jokin aikaa kun katsottiin. Joka tapauksessa jos haluaa sekä sytkäkartan että läppien avautumisen ja kierrosrajoittimetkin pois on ohjelmoitava uudestaan - tuskin kuitenkaan normaalikäytössä tuollaista eroa edes huomaa ja siinä riittää kaikenlaiset lisämodulitkin. Sitten kun mopoa on viritetty vaikka alkukäyrästökin vaihtamalla niin EXUP ja rajoittimet ohjelmalla pois, mutta ennen sitä ei ole niin väliä. Lisäksi jos käyttää urboa niin saa poistettua tuon EXUP:n, tyhjäkäynnin säätöventtiilin ja tehdaslambdan ohjelmallisesti - mutta kukapa nyt toimivaan mopoon urpoa laittaisi ?[/color]