Turbobusan leimaus... - Helpottuu...

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Turbobusan leimaus... - Helpottuu...

Kirjoittaja ysi-ärrä » 29 Loka 2011, 20:12

Tepa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:
Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04 :turbobusa:
oho! :oops:

taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus... :respekt:
Niin kuulemma on. :turbobusa:

Kirjoittaja Tepa » 29 Loka 2011, 19:54

ysi-ärrä kirjoitti:
Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04 :turbobusa:
oho! :oops:

taitaa olla aika ainutlaatuinen tapaus... :respekt:

Kirjoittaja ysi-ärrä » 29 Loka 2011, 15:58

Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Mulla on nyt. Ja käyttöönottopäivä on 06/04 :turbobusa:

Kirjoittaja mibusa » 18 Syys 2011, 01:40

villeh kirjoitti:Noita korejahan on netti pullollaa, ostaa vaan vanha runko..... Ei oo enää iso sijoitus tossa rojektissa...
Jep.Kyllä näin on.Itelläki piti vanhentaa hiukan mopoa :;):

Kirjoittaja villeh » 17 Syys 2011, 08:33

Noita korejahan on netti pullollaa, ostaa vaan vanha runko..... Ei oo enää iso sijoitus tossa rojektissa...

Kirjoittaja ysi-ärrä » 17 Syys 2011, 08:25

Heksa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
Tää maahantuoja jannu tuumas että kaikki k4:set ois euro2:sia ja tuon euron saa tietää kun antaa tyyppihyväksyntänumeron ,niin he tarkistaa sen mukaan. Toki tässä mun tapauksessa ei tarkistanu mistään ,sano vaan tylysti heti et ,EURO2!, fak!
No se siitä turbon laillistamisesta sit. Pääseehän tätä näinkin. :turbobusa:

Kirjoittaja Tepa » 17 Syys 2011, 07:09

Ksthb kirjoitti:Ja kaikkein käsittämättömintä on ettei K5-K7 mene läpi euro2 mittauksista vakionakaan. Tämä on testattu jo vuonna 2006 ainakin K5 mallilla
yksikään tehtaalta lähtenyt uusi auto tai mp ei tule menemään ilman lisämuutoksia tuosta euro 2 pussitestistä läpi...

Kirjoittaja Heksa » 16 Syys 2011, 22:28

toimeve kirjoitti:...eikös Arctikdiverin nykynen ole 2004? Tosin taisi olla Saksassa laitettu otteelle?

Ei silti, kannattanee kuitenki kysästä jo aikasemmin täss ketjussa annetusta osotteesta, sielä on kokemusta turbojen katsastuksesta.

eikö se ainaki värin perusteella oo k2.nen

Kirjoittaja 107-1089231881 » 16 Syys 2011, 22:13

Ja kaikkein käsittämättömintä on ettei K5-K7 mene läpi euro2 mittauksista vakionakaan. Tämä on testattu jo vuonna 2006 ainakin K5 mallilla

Kirjoittaja toimeve » 16 Syys 2011, 22:11

Heksa kirjoitti:onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?

...eikös Arctikdiverin nykynen ole 2004? Tosin taisi olla Saksassa laitettu otteelle?

edit: multa saa ostaa 2001 mallisen sopivalla hinnalla...esim. 15teur? (saa ainaki katsastettua turbolle) :;):

Ei silti, kannattanee kuitenki kysästä jo aikasemmin täss ketjussa annetusta osotteesta, sielä on kokemusta turbojen katsastuksesta.




Edited By toimeve on 1316200410

Kirjoittaja Heksa » 16 Syys 2011, 21:55

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?

Kirjoittaja jarim » 16 Syys 2011, 21:48

Tuo on kyllä sikälikin erikoista että esim. 2003 ja 2004 on aivan identtisiä kun katteet puretaan ympäriltä pois... :O Kyllä lakipykälät on sitten hienoja!

Kirjoittaja ysi-ärrä » 16 Syys 2011, 20:45

Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:

Kirjoittaja ysi-ärrä » 16 Syys 2011, 16:22

Heksa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
Kiitos vinkistä. Täytyy kysyä.

Kirjoittaja Heksa » 16 Syys 2011, 15:46

ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara

Ylös