Kirjoittaja Ginkaze » 08 Joulu 2009, 16:49
Pari kysymystä iloista pulloa kyyditseville busanisteille. Itse näprään ilokaasusetin (50hp) paikoilleen K3:een kun ehdin. Busani on yoshin putkistoa lukuunottamatta alkuperäinen. Tarkoitus on pitää pyörä edelleen mahdollisimman alkuperäisenä, kaasulla tulee ajettua vain muutaman kerran. Mikähän olisi joustavin tapa järjestää lisäbensat tuohon kaasutusvaiheeseen? Niin, tässäkin kohtaa olisi hyvä saada toteutettua lisäbensat niin, että järjestely olisi iisi skipata käytöstä silloin kun pyörä on taas ihan normaali ajossa. Jos tähän lisäbensan järjestelyyn tarvitaan Commanderia tai läppäriä, välipiuhaa ja laajoja tietoja oman ECU:n päivittämisestä joudun nostamaan kädet korkealle pystyyn tai oikeamminkin perstaskuun ja kysyn sitten mistä löytyy välineet, mies ja tieto tämän ongelman ratkaisuun?
Entä onko hyviä tärppejä kuinka kaasua käytetään kenttäajossa jos tarkoitus on ajaa mahdollisimman hyvä huippunopeus? Jos pneum. vaihtajaa eikä sytyn pätkijääkään ole käytössä lienee helpointa kiihdytellä suosiolla normaalin ripeästi kutoselle ja painaa sitten vasta nappia vai kuinka homma toimii?
[color=#000000]Pari kysymystä iloista pulloa kyyditseville busanisteille. Itse näprään ilokaasusetin (50hp) paikoilleen K3:een kun ehdin. Busani on yoshin putkistoa lukuunottamatta alkuperäinen. Tarkoitus on pitää pyörä edelleen mahdollisimman alkuperäisenä, kaasulla tulee ajettua vain muutaman kerran. Mikähän olisi joustavin tapa järjestää lisäbensat tuohon kaasutusvaiheeseen? Niin, tässäkin kohtaa olisi hyvä saada toteutettua lisäbensat niin, että järjestely olisi iisi skipata käytöstä silloin kun pyörä on taas ihan normaali ajossa. Jos tähän lisäbensan järjestelyyn tarvitaan Commanderia tai läppäriä, välipiuhaa ja laajoja tietoja oman ECU:n päivittämisestä joudun nostamaan kädet korkealle pystyyn tai oikeamminkin perstaskuun ja kysyn sitten mistä löytyy välineet, mies ja tieto tämän ongelman ratkaisuun?
Entä onko hyviä tärppejä kuinka kaasua käytetään kenttäajossa jos tarkoitus on ajaa mahdollisimman hyvä huippunopeus? Jos pneum. vaihtajaa eikä sytyn pätkijääkään ole käytössä lienee helpointa kiihdytellä suosiolla normaalin ripeästi kutoselle ja painaa sitten vasta nappia vai kuinka homma toimii?[/color]