Painosta?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Painosta?

Kirjoittaja 75-1248528621 » 01 Maalis 2011, 11:17

Jamppa tossa laittoikin aika kattavan listan, mutta mennään vielä extremempään suuntaan. Kiihdytysajoa pelkästään, eli kilvetön kilpalaite kyseessä.

Omasta noiden lisäksi poistettu toinen etulevy/puristin, kuitukatteet ilman ylimääräisiä hiluja, mittaristo vaihdettu pekkään Autometerin rundariin vaihtovalolla, takahäkkiä on jäljellä tasan sen verran että pysyy kuski paikallaan, tankin virkaa toimittaa komen litran pytty kuitudummyn alla.

Mistäs seuraavaksi aletaan keventämään? Painoa oli tankki täynnä 209kg. Tosta voisi sen parikymmentä kiloa vielä raapia huoletta pois ennenkuin alkaa sääntöjen sanelema minimipaino olemaan käsillä.

Kirjoittaja waiski10 » 30 Marras 2009, 22:11

busajasa kirjoitti:
waiski10 kirjoitti:sillä vissinkin ceparissa on kasettivaihteistokin, helppo vaihtaa koko kasetti kun on kevyt ja heikko...

Vanhemmassa kasetti - uudemmassa kone levällen.
uudelleen ja uudelleen...

Kirjoittaja busajasa » 30 Marras 2009, 20:06

waiski10 kirjoitti:sillä vissinkin ceparissa on kasettivaihteistokin, helppo vaihtaa koko kasetti kun on kevyt ja heikko...
Vanhemmassa kasetti - uudemmassa kone levällen.

Kirjoittaja jarim » 30 Marras 2009, 18:56

busajasa kirjoitti:
jyka kirjoitti:esim cbr 1000 rr jää alle 200kg ajopainossa, omassa bussissa taitaa olla 260kg märkäpaino rekisteriotteessa.. Saa tehdä ihmeitä että samaan pääsee tai edes lähelle. Putkistolla on tosiaan helpoin lähteä kevennykseen

mutta cbr 1000 rr:ssä ei kestä edes kytkin Busanistien käyttöä :D

Se mikä painossa voitetaan se kestävyydessä hävitään.
Eikun laatikko siinä ei kestä... :glare:

Kirjoittaja waiski10 » 30 Marras 2009, 18:09

sillä vissinkin ceparissa on kasettivaihteistokin, helppo vaihtaa koko kasetti kun on kevyt ja heikko...

Kirjoittaja busajasa » 30 Marras 2009, 17:33

jyka kirjoitti:esim cbr 1000 rr jää alle 200kg ajopainossa, omassa bussissa taitaa olla 260kg märkäpaino rekisteriotteessa.. Saa tehdä ihmeitä että samaan pääsee tai edes lähelle. Putkistolla on tosiaan helpoin lähteä kevennykseen
mutta cbr 1000 rr:ssä ei kestä edes kytkin Busanistien käyttöä :D

Se mikä painossa voitetaan se kestävyydessä hävitään.

Kirjoittaja 106-1251057001 » 30 Marras 2009, 16:33

esim cbr 1000 rr jää alle 200kg ajopainossa, omassa bussissa taitaa olla 260kg märkäpaino rekisteriotteessa.. Saa tehdä ihmeitä että samaan pääsee tai edes lähelle. Putkistolla on tosiaan helpoin lähteä kevennykseen

Kirjoittaja 107-1089231881 » 30 Marras 2009, 12:38

tossa helppoja kohteita.....

Muutamia esimerkkejä:

Putkisto vakio 14,5 kg uusi 5,0 kg -9,5 kg
takahäkki 5,1 kg 2,1 kg - 3,0 kg Teräs/alu
Öljyn jäähd. -2,0 kg Hmm.. turha varuste ;)
teili vilkuilla 1,8 kg 0,5 kg -1,3 kg orkkis/alu
jalkatapit 0,73 kg 0,17kg -0,56kg orkkis/ lau
Kiertokanget 1,6kg 1,1kg -0.6 kg
Vastapaino -1 kg
pair - 1,1 kg
seisonta tuki 0,2kg ? orkkis/alu
katteiden ylim osat -0.75kg
pikku nippelit 0,5 kg probolt, titaani//alu/nylon pultit

Noin 20 kg lähtee helposti

Kirjoittaja 116-1253685669 » 30 Marras 2009, 11:26

jos märkäpaino jäisi jonnee 235kg keveämmällä putkella, niin paljoko tuos on eroa tonnisen märkäp.?
n.30kg??

mitä pitäs tehdä jotta busa olisi suht. samoissa painoissa tonnisen kanssa...liekö mahdollistakaan??




Edited By taistovainaa on 1259573622

Kirjoittaja Jokimaa » 29 Marras 2009, 23:06

Kyllä se keventäminen vaikuttaa iah kaikkeen!!

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 29 Marras 2009, 21:25

Gen2 vakioputkisto Duellin kuvaston mukaan 21,6 kg eli siitä miinustelemaan.

Itsellä kiinni TiForsen täystitaaninen 4-2-1, jolle sain punnitsemalla "painoa" 4,6 kg, eli painonsäästö vaatimattomat 17 kg... Selvästi ketterämpi roiskia mutkiin... :D

Kirjoittaja 116-1253685669 » 29 Marras 2009, 18:49

paljonko märkäpainoksi jää kun putket on vaihdettu johki viri 4/1 rööriin??

Ylös