Perän korotus

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Perän korotus

Kirjoittaja Nesmit » 16 Helmi 2010, 19:15

No nyt on kilkkeet kasassa... ...KLOKS...

Luilla pitää perän normikorkusena tai laskee joko 2" / 4". Holkeilla laskee/nostaa keulaa 1"...
Koko lysti tuli maksaan Ebaystä aikalailla tasan 50€

Itse tekemällä tulee varmasti halvemmaksi, mutta tällä kertaa laiskuus voitti :D

Kirjoittaja 83-1175441819 » 13 Helmi 2010, 14:32

Toisaalta, jos laskee keulaputkista sen kymmenen prosenttia,eikse aja asiaa,,sit 55 profiili (mainos, Michelin power pure) nakki taakse nii taipuu paremmin.

Kirjoittaja Nesmit » 13 Helmi 2010, 10:42

Tossa sattu tommonen silmään: ...KOROTUSLUUT...
Toinen vaihtoehto: ...KALLIS...




Edited By Nesmit on 1266161204

Kirjoittaja vikkelä » 12 Helmi 2010, 12:59

Niin meillähän ei pääsen katsomaan ulkomaailmasta noita ebay ja muita sivuja.... Joutuu tyytymään kataloogeihin mitä sattuu pyörällä olemaan. Kiirettä pitää :D

Kirjoittaja vikkelä » 12 Helmi 2010, 12:57

Nesmit kirjoitti:No kyllä siellä Linnavuoressakin näyttää olevan vapaa-aikaa :;):
Itse ajattelin pitäytyä ihan kuusiotangossa ja INA:n nivellaakereissa...?!
Sorvaa kuusiotangon toiseen päätyyn oikeekätiset- ja toiseen päätyyn vasenkätiset kierteet.

Tosta mallia: ...EBAY... ...Paikallaan...
Toi on muuten hyvä. Kun mietin hetken tuli sama mieleen. Nyt pystyy säätämään paikallaan kun kääntää vaan kuusiotankoa kun lukitukset on auki. syttyhän se :bulb: :respekt:

Kirjoittaja Nesmit » 12 Helmi 2010, 12:04

No kyllä siellä Linnavuoressakin näyttää olevan vapaa-aikaa :;):
Itse ajattelin pitäytyä ihan kuusiotangossa ja INA:n nivellaakereissa...?!
Sorvaa kuusiotangon toiseen päätyyn oikeekätiset- ja toiseen päätyyn vasenkätiset kierteet.

Tosta mallia: ...EBAY... ...Paikallaan...




Edited By Nesmit on 1265969313

Kirjoittaja vikkelä » 12 Helmi 2010, 11:53

Nesmit kirjoitti:
Masanaattori kirjoitti: Mitä te teette siellä yläkerrassa ?? :D :D

No tuu kattomaan, mää tarjoon kahveet perjantain kunniaks :D

Nimimerkillä: säädettävät luut työnalla :mosh:
SMC tai Festo paineilma sylinterin kiinnikkeistä hän saisi helposti oivat säädettävät luut. Pitäsikö laskee lujuuksia?

Säädettävät Luut

Kirjoittaja max69 » 12 Helmi 2010, 10:53

Nesmit kirjoitti:Nimimerkillä: säädettävät luut työnalla :mosh:
Oisko nyt mahdollista koska herra ingagöra on nuin kiireinen niin tekis sellasen kuvan jossa perä nousis.
Nim.merk. kolmet liian lyhyet luut :oho:

Kirjoittaja Nesmit » 12 Helmi 2010, 09:14

Masanaattori kirjoitti: Mitä te teette siellä yläkerrassa ?? :D :D

No tuu kattomaan, mää tarjoon kahveet perjantain kunniaks :D

Nimimerkillä: säädettävät luut työnalla :mosh:




Edited By Nesmit on 1265959244

Kirjoittaja busabobo » 12 Helmi 2010, 09:12

Masanaattori kirjoitti:Mitä te teette siellä yläkerrassa ?? :D :D
Äläs nyt, kyllä siellä hommia tehdään. Sentään "teiän firman" tulos parani 2009 viimeisellä kvarttaalilla 350 prosenttia ja kassavirta 1200 prosenttia. Liikevaihdon laskukin väheni tuolla jaksolla 7,5 prosenttiin :cool:

PS. koska Masa vaihdetaan meiän bussiin nuo Nesmitin hifiluut... :D

Kirjoittaja Masanaattori » 12 Helmi 2010, 08:22

Nesmit kirjoitti:Teimpä tossa ajankulukseni tommosen: ...TYÖKUVA...
Noi toleranssit heitin hatusta...

Mitat otin luista jotka tilasin maailmalta... :D

Ja kyseessä siis perää LASKEVAT luut...
Joko sille löytyy tehtaalta "tako-numero" ?

Mitä te teette siellä yläkerrassa ?? :D :D

Kirjoittaja Nesmit » 03 Helmi 2010, 08:56

Teimpä tossa ajankulukseni tommosen: ...TYÖKUVA...
Noi toleranssit heitin hatusta...

Mitat otin luista jotka tilasin maailmalta... :D

Ja kyseessä siis perää LASKEVAT luut...




Edited By Nesmit on 1265180432

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 29 Marras 2009, 21:36

Itsellä 55-profiilin takagummi (vakio siis 50). Paitsi että korottaa hieman (joku paremmin kaavoja osaava vois sanoa tarkkaankin), niin terävämpi profiili, mikä sopii omaan saappaan kärkeä kuluttavaan ajotapaan mainiosti :D .

Kirjoittaja 104-1242627923 » 29 Marras 2009, 00:54

40€ ei mielestäni ole paha hinta kun vertaa mitä valmiit maksaa ja voin olla aivan varma että kun kesällä päästelen mutka teita ettei perä petä.
:D Olihan hinnassa mukana myös reikien poraus. :laugh:

Kirjoittaja Masanaattori » 28 Marras 2009, 09:20

haba kirjoitti:Rosterista tein.
Turussa sanoivat rautakaupassa ettei meillä enää rautaa saa, totesin ettei VRrälläkään ole enää vetureita ja suuntasin nakorautaan josta
rosteri latikkaa löytyi hyllysta.
Hintaa paloille kertyi 40€ sisälsi sahauksen (otin varalle materiaalia toiseen pariin)
4x 30mm leve,130mm pitkä,6mm paksu ( alkup. 7mm paksu, 140mm pitkä,30mm leveä)
poraus 4 reikää.( kannattaa teetättää poraus ettei mene vituiks)
Eli lyhennystä tuli 10mm reikien keskeltä mitattuna .
Yläpään rälläkällä pyoreäksi että sopii paremmin paikalle.

Vaihto kävi todella helposti. Ketjutalja tallin kattoon, liinalla kiinni takahäkkinn ja muia piteli keulasta pyörää pystyssä.
Ainut hanka loittava tekijä oli muijan nalkutus kun patistin sen hommiin.
:;): :;):
Itse olen 175cm pers jalkanen ja hiukan joutuu varpustamaan että maahan ylettää.
Motonetistä maalinkaavin muistaakseni 2,90€ kappale....yhdestä saa kaks luuta joko korotukseen tai noin viiden sentin madallukseen ja taatusti kestää. Vahvuus sama kuin originaaliluissa.

Toi 40€ hinta vaikuttaa kohtuu suolaiselta pelkistä aineista vaikka onkin rosteria ja kahteen pariin (hinta kuitenkin n.80€/metri)....

Reijät voi porata myös itse kun laittaa ensin molempiin yhdet lävet ja sitten pultilla toisiinsa kiinni niin tulee ne loput lävet samoille kohdille.

Ylös