Kirjoittaja Rockster » 08 Loka 2009, 13:24
MGa kirjoitti:Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa..
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:
Okei, hyvä tietää. Etupään stefat on justiin uusittu vanhan omistajan toimesta, eli yksi huoli vähemmän.
Vauhtisokeuden huomasin kun kävin koeajamassa tuollaista Gen2 Busaa. Meinasi lipsahtaa kolmannen sadan puolelle hyvin helposti
[quote="MGa"][color=#000000]Kytkimen nesteet tummuu edelleen niinkuin vanhemmissakin, ei se kumihässäkkä mitää suojaa.. :angry:
Ja eikös ne ensiasennus pyöränlaakerit ole huonot, eli jos on sattunu pesemään liuottimilla+painepesurilla niin kannattaa tarkkailla ja rasvata uudelleen.
Ja ainakin K5:ssä etupään stefat korkkailee joskus.
Tätä voi ehkäistä hyvällä huolenpidolla.
Sit on tietysti se kun pyörästä on tehty liian hyvä ajaa, niin aiheuttaa vauhtisokeutta :laugh:[/color][/quote]
[color=#000000]Okei, hyvä tietää. Etupään stefat on justiin uusittu vanhan omistajan toimesta, eli yksi huoli vähemmän.
Vauhtisokeuden huomasin kun kävin koeajamassa tuollaista Gen2 Busaa. Meinasi lipsahtaa kolmannen sadan puolelle hyvin helposti :D[/color]