"pienet" asiat (koko)putkiston asennuksessa - Neuvoja otetaan vastaan

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: "pienet" asiat (koko)putkiston asennuksessa - Neuvoja otetaan vastaan

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 19 Syys 2009, 02:22

Liittyen hankkimani TiForce-kokoputkiston (ks. ketju "Gen2: paras putkivirikokonaisuus???") sunnuntaiksi suunnittelemaani asennukseen, pari kysymystä:
- sylinterijärjestys: edestä vai takaa (kuski) katsottuna?
- millä momentilla alkukäyrät kiinni (plus lukitetta?)?
- muita huomioitavia momentteja?
- paras aine öljyjäämien, sormenjälkien yms. putsaamiseen (asennusohje suositteli brake cleaneria)?
- putsaus (ja kiillotus???!!!) myös sisäpuolelta?
- MUUTA?

Sisänsä hyvän oloinen asennusohje, mm. kehotetaan laittamaan putkien liitoksiin anti-seizea. Parit viriputket on tullut asennettua, ja niistä ekat tän takia vähän tärvättyä, kunnes löysin asian joltain foorumilta. TiForcella ensimmäinen kohdalle sattunut asennusohje, jossa asia on mainittu ja korostettu... :respekt:

Asia kannattaa huomioida esim. sellaisen (toivottavasti) tilapäisen mielenhäiriön sattuessa, että laittaa db-killerin/killerit kiinni... :pylly:

KIITOS VASTAUKSISTA JO ETUKÄTEEN! :bowdown:

Ylös