K8 whitepower

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: K8 whitepower

Kirjoittaja 107-1089231881 » 16 Heinä 2010, 17:23

Tehoo ON :thumbup:
Ja JOS ahdin olis mitoitettu kohilleen, niin sitte sitä oliskin ja PALJON :D

Kirjoittaja BussiJussi » 16 Heinä 2010, 11:51

Kuva

Tuossa vihdoin käppyrääkin....

:p :p

Kirjoittaja BussiJussi » 25 Kesä 2010, 10:19

Se on sitten siinä.... 200 viestiä tassä ketjussa, projekti VALMIS!!!

Eli lentokentällä saavutin sen 100 m/s tavoitteen, nyt kai vois jo luovuttaa?

Nyt alkaa tuntua, että tämä projekti saa jäädä, ja keskitytään johonkin muuhun! Välityksiä sais tietty jatkettu pidemmillä 5- ja 6 vaihteen rattailla, muttei taida enään jaksaa alkaa aukoa konetta, kun kasassa muuten!! Paljon tuli opeteltua uusia asioita Gen2 turbottamisen osalta, toivottavasti tästä ois muillekin apuja!! Neuvoja saa kysellä.

Kiitokset kaikille projektissa mukanaolleille, joita ei ihan vähän ollutkaan!!!!!

Kirjoittaja janne » 17 Kesä 2010, 09:13

BussiJussi kirjoitti:Eli tänään homma taas eteni.... 341Hp/321Nm Sami n penkissä. Arc-2 kiinni, eli sytkästähän se vika siis löyty!!! Pakolämmöt pysyi hyvin <850c, pakopaine alkaa tällä pikkuföönilllä nousta ahtopaineiden liki +1bar paineilla. Halliin lauantaina testaamaan, jos nahkapuku menee päälle...

:p :p
hienot lukemat :thumbup:

Kirjoittaja BussiJussi » 17 Kesä 2010, 00:12

Eli tänään homma taas eteni.... 341Hp/321Nm Sami n penkissä. Arc-2 kiinni, eli sytkästähän se vika siis löyty!!! Pakolämmöt pysyi hyvin <850c, pakopaine alkaa tällä pikkuföönilllä nousta ahtopaineiden liki +1bar paineilla. Halliin lauantaina testaamaan, jos nahkapuku menee päälle...

:p :p

Kirjoittaja BussiJussi » 13 Kesä 2010, 10:49

PetriK kirjoitti:Laitas kiinni ja tuus dynoamaan sieltä. Mulla NLR SIM selvästi nosti kierroksia ylemmäs ja samin mukaan reagoi paremmin säätöihin - lupaava alku.
Tulossa ollaan.....


:rasberry:

Kirjoittaja PetriK » 13 Kesä 2010, 03:03

Laitas kiinni ja tuus dynoamaan sieltä. Mulla NLR SIM selvästi nosti kierroksia ylemmäs ja samin mukaan reagoi paremmin säätöihin - lupaava alku.

Kirjoittaja BussiJussi » 06 Kesä 2010, 21:52

NO, niin. ARC-2 tuli tontille!! Aikas yksinkertaiselta paketilta näyttäs. Johdot akulle, ja puolien väliin. Lisänä näkys olee lähtöpärrä, joka sit vissiin kytkimenkytkimen väliin kytketään. Sitten rpm tieto ulos, tiedä mihin vois käyttää? Sitten 3. johto timing retard 10ast. eli myöhästyttää syttyä 10 astetta!??! Mihin v...uun tota vois käyttäää ??



Edited By BussiJussi on 1275850424

Kirjoittaja BussiJussi » 23 Touko 2010, 21:27

tetsa kirjoitti:Ei oo ollu ruuvi varttikierrostakaan löysällä omassa pyörässäkään ja vuotanut. Kaveri käyttänyt paperitiivistettä autohommissa ja sillä pitänyt.
Varmaan coppergasket toimii tai joku muu kunhan lämmönketoa löytyy.
Hieman mullakin ainakin toinen löystynyt! Lukitetta kierteeseen, joka lämpöö kestää!!!

Kirjoittaja tetsa » 23 Touko 2010, 20:50

Ei oo ollu ruuvi varttikierrostakaan löysällä omassa pyörässäkään ja vuotanut. Kaveri käyttänyt paperitiivistettä autohommissa ja sillä pitänyt.
Varmaan coppergasket toimii tai joku muu kunhan lämmönketoa löytyy.




Edited By tetsa on 1274637284

Kirjoittaja BussiJussi » 23 Touko 2010, 19:59

Toimiskohan toi Coppergasket moisessa välissä, tiivisteen kanssa?

Kirjoittaja BussiJussi » 23 Touko 2010, 18:01

tetsa kirjoitti:Oma vuos alkuunsa pari kertaa samasta kohtaa, kiristys auttoi. Vmäinen vaan kiristää paikallaan, kun takimmainen pultti panjoliittimen alla. Tein avaimen isommasta kuusikolosta tosi lyhyt pätkä hitsaten pienempään kuusiokoloavaimeen ja välillä pillistä kuumaa avaimeen että sai oikeeseen kulmaan, taas lisää kiristettyä. Elikäs ei mitään tietoa mitä siellä välissä on. :1087
Ihan näkyi paperitiiviste olevan välissä! Nappasin turbon pöydälle, ja katoin!! Uuden tiivisteen arvelin laittaa, ja jotain sopivaa liimaa, mutta mitä!? Ja ruuvit kunnolla kii, toinen tuntu olevan vähän löysässä! Vaikka lukitten kanssa ruuvitkin!! Huomenna tiivisteen, ja sopivan liiman etintään joo....

Kirjoittaja tetsa » 23 Touko 2010, 17:22

Oma vuos alkuunsa pari kertaa samasta kohtaa, kiristys auttoi. Vmäinen vaan kiristää paikallaan, kun takimmainen pultti panjoliittimen alla. Tein avaimen isommasta kuusikolosta tosi lyhyt pätkä hitsaten pienempään kuusiokoloavaimeen ja välillä pillistä kuumaa avaimeen että sai oikeeseen kulmaan, taas lisää kiristettyä. Elikäs ei mitään tietoa mitä siellä välissä on. :1087



Edited By tetsa on 1274624660

Kirjoittaja BussiJussi » 22 Touko 2010, 22:36

Turbolle tuleva ö-letku...Banjoliittimellä alumini kikkareeseen kiinni tuleva, vuotaa alumiinin, ja turbion välistä öljyy...Millanen tiiviste yleensä siellä? Joku tasotiiviste? Ja mitä hankin valmiiksi ennen purkamista? Liimalla, vai millä pitäväksi!?

:p :p

Kirjoittaja BussiJussi » 20 Touko 2010, 20:33

PetriK kirjoitti:Meikäläinen tilasi NLR:n lootan omaan koneeseen. Aika vakuuttavan näköisiä kuvia sen kipinästä, mutta hintaa on 2.5x enemmän kuin dynassa. Meikäläinen tekee ecueditoriin systeemin että voidaan kytkeä suoraan ilman mitään dummytulppia.
Minä tilasin sen halvemman ARC-2:n.... Odotellaan koska Greg saa sen laiteltuu tulemaan...

Ylös