Lappeenrannassa suoraa 5.9

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Lappeenrannassa suoraa 5.9

Kirjoittaja Crivil » 08 Syys 2009, 21:26

Hyvä veto on sul ollut :thumbup: Oliko sulla se valkkari? ??? Mul taitaa vaan olla huono yksilö, eihän kuskis kuitenkaan mitään vikaa oo :p :D[/quote]


Mulla on oranssi/musta.

Ps. Onko jollain tietoa niistä +300:n tarroista, oon jossain nähny, vois olla nyt käyttöä. :smoking:




Edited By Crivil on 1252438779

Kirjoittaja Crivil » 08 Syys 2009, 21:22

Chronon mukaan mailista 1707 metriin, omassa vedossa nopeus kasvoi enää 1 km/h.:(

Kirjoittaja jakehaanpää » 08 Syys 2009, 21:18

Crivil kirjoitti: Tervehdys kaikki busanistit!

En postannut tonne "Uusi bussikuski ilmottauttuu" osioon, mutta käy se kai näinkin.

Tohon jakehaanpään satasen vaikutuksesta, sen verran, että otin itse Racechronolla toisen vedon ja siinä ainakin mulla 296:stä 300:aan, otti matkaa yli 200m. Joo tiedetään, Racechrono on aikalailla suuntaa antava, mutta antoi mulle samat huiput, kuin tutka. En osaa sanoa, mikä vaikutti ratkaisevasti, että jäit alle 300 sadan huipuista, kun varttimailikin oli noin hyvä. Bensaa tankki täynnä? Liian pysty ajoasento?

Oma suoritus meni yli odotusten. Varttimaili 9.990 ja huiput 302.

Vakio K8 mullakin, lukuunottamatta rajoittimen poistajaa ja yosin slipareita.

Ps. Jos tämä postaus meni persiilleen, niin pahoittelen syvästi siitä kärsineille. :1087

Hyvä veto on sul ollut :thumbup: Oliko sulla se valkkari? ??? Mul taitaa vaan olla huono yksilö, eihän kuskis kuitenkaan mitään vikaa oo :p :D

Kirjoittaja Crivil » 08 Syys 2009, 21:12

jakehaanpää kirjoitti:Eka veto märällä pinnalla 295 ja vartti 10.550. No jännärin ja kosteuden piikkiin ettei 300 ylittynyt :wtf:


Toinen veto kuivalle 296 ja vartti 10.340. Tohon varttiin oon ihan tyytyväinen, mut kolmonen ei vaan mennyt rikki :( Pientä pohdintaa tohon ettei kolmonen ylittynyt... viime syksynä tulos oli 301, mut silloin matka oli noin 1800 m kun se nyt oli noin 1700 (matkat järjestäjän ilmoittamat). Voisko tossa satasen puuttumisessa olla osasyy kun ei tonne kolmoseen päässyt. Niin ja kampehan on rajoittimen poistoa lukuunottamatta vakio.

Tervehdys kaikki busanistit!

En postannut tonne "Uusi bussikuski ilmottauttuu" osioon, mutta käy se kai näinkin.

Tohon jakehaanpään satasen vaikutuksesta, sen verran, että otin itse Racechronolla toisen vedon ja siinä ainakin mulla 296:stä 300:aan, otti matkaa yli 200m. Joo tiedetään, Racechrono on aikalailla suuntaa antava, mutta antoi mulle samat huiput, kuin tutka. En osaa sanoa, mikä vaikutti ratkaisevasti, että jäit alle 300 sadan huipuista, kun varttimailikin oli noin hyvä. Bensaa tankki täynnä? Liian pysty ajoasento?

Oma suoritus meni yli odotusten. Varttimaili 9.990 ja huiput 302.

Vakio K8 mullakin, lukuunottamatta rajoittimen poistajaa ja yosin slipareita.

Ps. Jos tämä postaus meni persiilleen, niin pahoittelen syvästi siitä kärsineille. :1087

Kirjoittaja snuggles » 08 Syys 2009, 14:21

Kiitos kiitos. Hyvä nyt juhlia kun pelit kunnossa ollu vaan muutaman päivän. Mut eiköhän tuosta ole aika monta vikakohdetta jo kantapään kautta tutkittu että olis aika pelittää.
Matkan varrelle osuneita vikoja: suuttimien tuoton loppuminen-kansipahvi paloi (ahaa-elämys), metallipurua kampiakselin öljykanavissa-laakerivaurio (huolimattomuutta), liikaa puristuksia-männät ja tulpat suli kentällä (suunnitteluvirhe), urku auki kylmällä koneella kentän päähän-rojut pihalle lohkosta (omaa tyhmyyttä).
Oppii sitä jotakin kait vielä tässäkin iässä.

Kirjoittaja Martta » 07 Syys 2009, 23:13

snuggles kirjoitti:Kävi sitte Joensuut, ei satanut vaikka piti. Suurin osa kovista nimistä kun puuttui viivalta niin tuli sit pohjat 332kmh boxiin ja 330kmh tutkaan. Lähdin pitkällä välityksellä 18/39 liikkeelle ja vaihto-osat jätin tarkotuksella kotio ettei tulis kiusausta ruveta pajottaan. Kone veti tasaisesti ja rykimättä. Mikä parasta, ei hajonnut tällä kertaa. Pahoittelut bomber#1:lle jolta pata laukesi ekalla vedolla.
Kawamiehen kanssa tuumittiin että kun samoilla tehoilla kawa kulki 308kmh ja busa 330kmh niin aika erilailla on insinöörit nuo pelit suunnitelleet.
Tuli pidettyä tiivis harrasteviikonloppu hiljaisen kesän jälkeen ja saldona tulokset 227/332/9.58
Kiitokset vaikeuksien hetkellä avustaneille, Akseli, Jarim, Dragrace.fi, Samin autopaja, Bikedoctor, Benzboy, Aulis Konttinen, Mauri Virtanen, Nick Bryan ym. vinkkejä antaneet.
Ei sentään :respekt: Onnittelut isosti oikeesti. Tän kesän kaikki vaikeudet kääntyneet voitoksi :thumbup: :musik

Kirjoittaja Titaani » 07 Syys 2009, 22:08

Samoin täältä Snuggles!!

Hienoa että pelit laulaa, onhan sitä huonoa tuuria jo sulla tarpeeksi ollut.




Edited By Titaani on 1252350533

Kirjoittaja 84-1131181311 » 07 Syys 2009, 20:00

snuggles kirjoitti:Kävi sitte Joensuut, ei satanut vaikka piti. Suurin osa kovista nimistä kun puuttui viivalta niin tuli sit pohjat 332kmh boxiin ja 330kmh tutkaan. Lähdin pitkällä välityksellä 18/39 liikkeelle ja vaihto-osat jätin tarkotuksella kotio ettei tulis kiusausta ruveta pajottaan. Kone veti tasaisesti ja rykimättä. Mikä parasta, ei hajonnut tällä kertaa. Pahoittelut bomber#1:lle jolta pata laukesi ekalla vedolla.
Kawamiehen kanssa tuumittiin että kun samoilla tehoilla kawa kulki 308kmh ja busa 330kmh niin aika erilailla on insinöörit nuo pelit suunnitelleet.
Tuli pidettyä tiivis harrasteviikonloppu hiljaisen kesän jälkeen ja saldona tulokset 227/332/9.58
Kiitokset vaikeuksien hetkellä avustaneille, Akseli, Jarim, Dragrace.fi, Samin autopaja, Bikedoctor, Benzboy, Aulis Konttinen, Mauri Virtanen, Nick Bryan ym. vinkkejä antaneet.
Onnittelut hienosta tuloksesta ja koneen ehjänä säilymisesta. Sulle noita rikkoja tullut muutama männäkesinä. Lämmittää myös sivustakatsojaa kun kaverit saa omat pyöränsä toimimaan. :kippis:

Kirjoittaja snuggles » 07 Syys 2009, 15:35

Kävi sitte Joensuut, ei satanut vaikka piti. Suurin osa kovista nimistä kun puuttui viivalta niin tuli sit pohjat 332kmh boxiin ja 330kmh tutkaan. Lähdin pitkällä välityksellä 18/39 liikkeelle ja vaihto-osat jätin tarkotuksella kotio ettei tulis kiusausta ruveta pajottaan. Kone veti tasaisesti ja rykimättä. Mikä parasta, ei hajonnut tällä kertaa. Pahoittelut bomber#1:lle jolta pata laukesi ekalla vedolla.
Kawamiehen kanssa tuumittiin että kun samoilla tehoilla kawa kulki 308kmh ja busa 330kmh niin aika erilailla on insinöörit nuo pelit suunnitelleet.
Tuli pidettyä tiivis harrasteviikonloppu hiljaisen kesän jälkeen ja saldona tulokset 227/332/9.58
Kiitokset vaikeuksien hetkellä avustaneille, Akseli, Jarim, Dragrace.fi, Samin autopaja, Bikedoctor, Benzboy, Aulis Konttinen, Mauri Virtanen, Nick Bryan ym. vinkkejä antaneet.

Kirjoittaja waiski10 » 05 Syys 2009, 23:03

toimeve kirjoitti:...tämän kesän parhaaksi jäi Hallin 290. Tännään 281 ja 286. Tuo toinen oli tämän päivän kunto, elikkäs meni vaihot, asento yms sen verran kuitenki omasta mielestä kohilhen, ettei kannattanu jäähän tahkoamhan sen enempää.

Vartit häjin tuskin alle 12sek...no, otin lähöt rauhallisesti :D

Näytti tuloslistat olevan lievästi sekasin 6.6. tulosten kanssa, eli kaikki samassa...toivottavasti saavat korjattua.

Kiitokset mukavasta seurasta!
hmm. halli 298 ja joensuu 297... vakio.

Kirjoittaja jakehaanpää » 05 Syys 2009, 21:58

RHead kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Ps 2. Tosiaa, tulihan Jamppakin bongattua... mites valkkari kulki?

Jepa Monza yllätti hiukan, 192 km/h ja vartti 16,9 sek varovaisella lähdöllä. Hmm.. hakkas ehkä ainaski kanipään (viritetyn) TDi Passatin :D

Joo vissiin täytyy virittää lisää kun ei 1.9 tdi nelikko pärjää kaksveto bensavehkeille varsinki ku 300kg lihaa kyydissä :rasberry:

No snuggles oli silloin kun lähettiin paras nopeus 332km/h. Ja paras auto 314km/h supra..

Kiva reissu oli kotilollakin välillä tehä.

Onnittrelut snugglessille hienosta vedosta :thumbup: Emmä sit Kimmon kanssa törmänneet, mut ens kertaan.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 05 Syys 2009, 20:32

jakehaanpää kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Ps 2. Tosiaa, tulihan Jamppakin bongattua... mites valkkari kulki?

Jepa Monza yllätti hiukan, 192 km/h ja vartti 16,9 sek varovaisella lähdöllä. Hmm.. hakkas ehkä ainaski kanipään (viritetyn) TDi Passatin :D

Eli ei jääny sentään puolia sun pärränopeudesta :thumbup:
Jep ja nyt on kyllä hieno tunne kun selailin tuloksia, sillä jopa useita tbo autoja jäi Monzan pölyjä nielemään :thumbup:

tulokset

http://www.liy.fi/tulokset/

Kirjoittaja RHead » 05 Syys 2009, 20:29

Ksthb kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Ps 2. Tosiaa, tulihan Jamppakin bongattua... mites valkkari kulki?

Jepa Monza yllätti hiukan, 192 km/h ja vartti 16,9 sek varovaisella lähdöllä. Hmm.. hakkas ehkä ainaski kanipään (viritetyn) TDi Passatin :D

Joo vissiin täytyy virittää lisää kun ei 1.9 tdi nelikko pärjää kaksveto bensavehkeille varsinki ku 300kg lihaa kyydissä :rasberry:

No snuggles oli silloin kun lähettiin paras nopeus 332km/h. Ja paras auto 314km/h supra..

Kiva reissu oli kotilollakin välillä tehä.




Edited By RHead on 1252171811

Kirjoittaja jakehaanpää » 05 Syys 2009, 20:25

Ksthb kirjoitti:
jakehaanpää kirjoitti:Ps 2. Tosiaa, tulihan Jamppakin bongattua... mites valkkari kulki?

Jepa Monza yllätti hiukan, 192 km/h ja vartti 16,9 sek varovaisella lähdöllä. Hmm.. hakkas ehkä ainaski kanipään (viritetyn) TDi Passatin :D

Eli ei jääny sentään puolia sun pärränopeudesta :thumbup:

Kirjoittaja 107-1089231881 » 05 Syys 2009, 19:49

jakehaanpää kirjoitti:Ps 2. Tosiaa, tulihan Jamppakin bongattua... mites valkkari kulki?
Jepa Monza yllätti hiukan, 192 km/h ja vartti 16,9 sek varovaisella lähdöllä. Hmm.. hakkas ehkä ainaski kanipään (viritetyn) TDi Passatin :D

Ylös