Kirjoittaja vikkelä » 02 Syys 2009, 15:18
bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Kyllä kannen saa kohtuu helposti irti, kun jätää vaihteistossa olevan alemman kiinnityksen kiinni ja ottaa ketjut löysälle. Mahtuu näin kääntyyn mukavasti eteenpäin kun vaan syylärin heivaa tieltä pois, joutuuhan sen syylärinkin muuttamaan, tosin paikoilleen nostaminen on ainakin yksin hitusen hankalaa.
Mutta kuten pojat jo edellä sanoi helpompi ottaa pöydälle, joudut meinaan jyrsiin runkoon ylemmät reiät isommiks jos nostolevyn laitat, ei tarvitse sitten varoa lastuja alakerrassa, on muuteen busan runko aikas kovaa tavaraa...
Noi muut asiat männät, kireemmät kannen pultit yms. kannattanee kyllä miettiä kuntoon kerrasta. Eikös myyjä luvannut tekniikka tukea...
Erittäin hienoa näperreltävää...
[quote="bussikoppa"][color=#000000]Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?[/color][/quote]
[color=#000F22]Kyllä kannen saa kohtuu helposti irti, kun jätää vaihteistossa olevan alemman kiinnityksen kiinni ja ottaa ketjut löysälle. Mahtuu näin kääntyyn mukavasti eteenpäin kun vaan syylärin heivaa tieltä pois, joutuuhan sen syylärinkin muuttamaan, tosin paikoilleen nostaminen on ainakin yksin hitusen hankalaa.
Mutta kuten pojat jo edellä sanoi helpompi ottaa pöydälle, joudut meinaan jyrsiin runkoon ylemmät reiät isommiks jos nostolevyn laitat, ei tarvitse sitten varoa lastuja alakerrassa, on muuteen busan runko aikas kovaa tavaraa...
Noi muut asiat männät, kireemmät kannen pultit yms. kannattanee kyllä miettiä kuntoon kerrasta. Eikös myyjä luvannut tekniikka tukea...
Erittäin hienoa näperreltävää... :turbobusa:[/color]