Mahtuuko kansi pois paikaltaan

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Mahtuuko kansi pois paikaltaan

Kirjoittaja kajbusa » 03 Syys 2009, 08:39

Joppe kirjoitti:Jos ahdin Mit.04td16 APE pultit kansi niillä piukkaan niin ei paineet karkaile. Niillä eväillä 0.65 paineilla 244 hp takapyörältä on vääntöä heti alusta ja laulua riitää rajotajalle asti.

kyllä se laulu muuttuu molli-voittoiseksi 5000 rpm- jälkeen

:D :D

Totta puhuen mukava laite toi Jopen Bussi on ajella :turbobusa:




Edited By kajbusa on 1251963451

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 23:51

Jep juurikin näin... :smoking:

Kirjoittaja Joppe » 02 Syys 2009, 23:44

Jos ahdin Mit.04td16 APE pultit kansi niillä piukkaan niin ei paineet karkaile. Niillä eväillä 0.65 paineilla 244 hp takapyörältä on vääntöä heti alusta ja laulua riitää rajotajalle asti.

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 23:04

No hyvä tietää..mites jos kantta vähän muokkais tai laittais kanteen paksumman tiivisteen..esim kuparista+cometic :D

Jenkkifoorumeilla kans puhuvat ettei olisi korokelevy tarpeellinen ku ajelee pikkupaineilla ja silti saa sen 230-250hp otettua..tyhjäkäynti ja alakierroksilla vieläpä ois parempi ku ei laske puristuksia..eli taidan vaan laittaa cometicin väliin ja pistää sopivaan momenttiin.. ja sitten säätää 0.5-6baariin painetta. Helpompi sitten palauttaa mahdollisesti vakioksikin ja
kannen kuntokin tulee samalla tarkastettua.




Edited By bussikoppa on 1251924549

Kirjoittaja Joppe » 02 Syys 2009, 19:48

Ei turbo mitään koroke levyjä kaipaa, kansi vaan piukkaan ja parempi tiiviste. 7tkm ajellu vakio puristeilla ja 0.6 ahtopaineilla kyllä pelitää.

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 16:29

..tukea löytyy

ja ohan nuita mopoja aina rassailtu, mutta kyllähän sitä kysellä laiskan kannattaa

ja jos ei muuta niin kyllä köyhäki dollareila tukea suop..kaikkihan sitä menee kuitenki

Kirjoittaja vikkelä » 02 Syys 2009, 15:18

bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Kyllä kannen saa kohtuu helposti irti, kun jätää vaihteistossa olevan alemman kiinnityksen kiinni ja ottaa ketjut löysälle. Mahtuu näin kääntyyn mukavasti eteenpäin kun vaan syylärin heivaa tieltä pois, joutuuhan sen syylärinkin muuttamaan, tosin paikoilleen nostaminen on ainakin yksin hitusen hankalaa.

Mutta kuten pojat jo edellä sanoi helpompi ottaa pöydälle, joudut meinaan jyrsiin runkoon ylemmät reiät isommiks jos nostolevyn laitat, ei tarvitse sitten varoa lastuja alakerrassa, on muuteen busan runko aikas kovaa tavaraa...

Noi muut asiat männät, kireemmät kannen pultit yms. kannattanee kyllä miettiä kuntoon kerrasta. Eikös myyjä luvannut tekniikka tukea...

Erittäin hienoa näperreltävää... :turbobusa:

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 14:38

joo tbo tulee :turbobusa:

Kirjoittaja snuggles » 02 Syys 2009, 14:36

Jaakko kirjoitti:korokelevy, =>turbo?
Stroukki ?

Pystyiskö korokelevyn halkaseen ja pujottaan ryhmän alle ? Tiedän, pöhkö kysymys :D

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 14:33

miksi pitäis mäntiä hiplata?

Kirjoittaja Jaakko » 02 Syys 2009, 14:30

bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
korokelevy, =>turbo? pitäähän sun mäännätkin sit ottaa käteen. helpompaa touhuta kun moottori on pöydällä.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 02 Syys 2009, 14:12

bussikoppa kirjoitti:Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?
Kyllähän sen saa pois mutta on hiukka tuskallista näpertämistä..

Ota kone irti niin homma helpottuu ja nopeutuu oleellisesti.

Kirjoittaja bussikoppa » 02 Syys 2009, 13:36

Mahtuuko kansi pois paikaltaan moottorin ollessa paikallaan..Gen1?
Sylinteriryhmää ei taida kuiten saada, että korokelevyn sais paikalleen?

Ylös