Mustat jarru/kytkinkahvat gen2-busaan?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Mustat jarru/kytkinkahvat gen2-busaan?

Kirjoittaja 83-1240005952 » 01 Touko 2010, 21:38

Moi,

tänään laitettu kiinni normaalimittaiset (ei siis lyhyet) pazzot. Hyvin sopivat paikalleen eivätkö ota kiinni mistään. Jos nyt hakemalla hakee jotain valittamista, niin tarkoitus oli nimenomaan saada orkkiksia paremmalla säätövaralla olevat kahvat, erityisesti kytkinkahvaa lähemmäs tumppua.

Lopputulos on, että ko. kahva ei 1-asennossakaan (lähin) ole milliäkään lähempänä tumppua kuin orkkiskaan. Jarru toimii tässä mielessä ehkä paremmin. Säätövaraa ulommas on kyllä enemmän kuin orkkiksissa.

Summa summarum, tuli maksettua lähinnä kahvojen värin parantumisesta, itse pääasia jäi saavuttamatta. :(

Kirjoittaja -Harza- » 09 Joulu 2009, 09:02

Tällainen viesti tuli tänään Pazzo Racingiltä:

Hello,
Pazzo Racing is pleased to announce the long awaited 08-09 Suzuki Hayabusa levers are done and ready to ship.
I will be notifying all our Distributors today so that they may add them to their next orders.
The levers are currently available for immediate purchase directly from our website, here is a link: http://www.pazzoracing.com/build_step1.html
or please feel free to contact your local Pazzo dealer and they can place the order for you with one of our distributors.
Please feel free to e-mail me with any questions you may have.

Regards,
Jamie
Pazzo Racing Inc.
Ph: 604-539-1500
sales@pazzoracing.comhttp://www.pazzoracing.com/build_step1.html

Kirjoittaja -AS- » 12 Loka 2009, 20:27

-Harza- kirjoitti:Minkä merkkisiä jarru- ja kytkinkahvoja olette vaihtaneet K8/9-busseihin? Haussa olisi lyhyt, täysmusta malli.
Onks kellään kokemuksia PPTuningin kahvoista?

Näyttävät asiallisilta ja taulukon mukaan käyvät Gen2 Busaan.

http://www.pptuning.cz/en/adjustable-levers

Kirjoittaja firefighter22 » 25 Elo 2009, 10:16

Robinson Crusoe kirjoitti:Laitan kahvoista erikseen myynti-ilmon. Yhteyttä voi ottaa privana tai 0500443939. Kahvat sopii siis gen1 busaan ilman ongelmia mutta gen2:seen kannattaa sovittaa ennen kauppoja.
Pistin PM! :thumbup:

Kirjoittaja Robin » 25 Elo 2009, 09:59

---Harza- kirjoitti:No niin, nyt on tilauksessa Pazzon lyhyt jarrukahva ja pitkä kytkinkahva. Testasin viikonlopun ajan lyhyitä kahvoja (kiitos, Robinson Crusoe!!) ja kaupunkiajossa lyhyt kytkin tuntui hankalalta.
Omassa busassani jarru osui kevyesti katteeseen vain uloimmassa säädössään, mutta pyörissä näyttää olevan pieniä eroja.

jep, Hartzan bussiin noi mun kahvat sopikin sitten ihan hyvin.. Eli tulipa todistettua jenkkifoorumien väittämät yksilöerot todeksi :)

Laitan kahvoista erikseen myynti-ilmon. Yhteyttä voi ottaa privana. Kahvat sopii siis gen1 busaan ilman ongelmia mutta gen2:seen kannattaa sovittaa ennen kauppoja.




Edited By Robin on 1347816681

Kirjoittaja Masanaattori » 24 Elo 2009, 14:08

Lauantaina laitoin Teikun bussiin Vortexin pitkät mustat, eivätkä ne osu muoveihin....tosin keulassa on 25mm:n pudotusholkit, mitkä auttanevat asiaa.

Kirjoittaja -Harza- » 24 Elo 2009, 13:24

No niin, nyt on tilauksessa Pazzon lyhyt jarrukahva ja pitkä kytkinkahva. Testasin viikonlopun ajan lyhyitä kahvoja (kiitos, Robinson Crusoe!!) ja kaupunkiajossa lyhyt kytkin tuntui hankalalta.
Omassa busassani jarru osui kevyesti katteeseen vain uloimmassa säädössään, mutta pyörissä näyttää olevan pieniä eroja.

Kirjoittaja -Harza- » 18 Elo 2009, 09:16

Sainkin tänään tällaisen vastauksen Pazzoracingistä:
"Yes, both long and short levers have the clearance issues.
We will starting design work on new levers in the next month or so, once the season has slowed down a bit.
I will keep your request on file and e-mail you when I have more info."

Kirjoittaja Agostini » 17 Elo 2009, 19:39

en vaa jaksa ymmärtää tota osumista.....ehkä mulla sit nii oudossa asennossa,että ei osunu...en tiä..ei onkelmii
:O

Kirjoittaja Robin » 17 Elo 2009, 19:29

Agostini kirjoitti:Kuvassasi tossa mopossa on vaihdettu myös yläkolmio,jolloin kahvojen asento olennaisesti muuttuu....siitä johtuu osuminen????

Toi kuva on ainoastaan havainnekuva mikä osa kahvasta osuu katteisiin, ei muuta.

Kirjoittaja Agostini » 17 Elo 2009, 19:25

Kuvassasi tossa mopossa on vaihdettu myös yläkolmio,jolloin kahvojen asento olennaisesti muuttuu....siitä johtuu osuminen????

Kirjoittaja Robin » 17 Elo 2009, 19:22

Tilasin lopulta Pazzon kokomustat lyhyet kahvat brittiläisestä Speedycomista ja ne olivat noudettavissa postista 4 päivän jälkeen. Hinta yhteensä 139 puntaa, joka oli Luottokunnan kurssilla 175 euroa :glare:

Pazzon kahvoissa on säätövaraa kuuden pykälän verran, jossa 1 on lähinnä stongaa ja 6 mahdollisimman kaukana. Mun snadeilla handuilla kytkin- ja jarrukahva on hyvä asennoissa 2-3.

Mulla on siis vakiokorkuinen gen2 pyörä ilman mitään Helibarseja tai vastaavaa, mikä muuttaisi stongan asentoa mutta jarrukahva osuu silti katteiden "sisämuoveihin" asennoissa 2-6. Asennoissa 3-6 se osuu niin paljon että se on riski ja vaatii kääntösäteen rajoittamista jollain modilla.

Ja jos ollaan tarkkoja, niin kyllä kytkinkahvakin osuu katteisin asennoissa 5-6. Tosin se ei haittaa käytännössä muuten kun ehkä monen osuman jälkeen voi jäädä pieniä jälkiä.

Noi Hayabusa.orgin jutut ei pidä täysin paikkansa, koska kahvan pituudella ei näytä olevan merkitystä osuuko se vai ei. Osumakohta selviää tästä kuvasta (ei ole omasta pyörästä).

Harza: en ole satavarma pidänkö tuosta lyhyestä kytkinkahvasta. Soita mulle o5oo443939, niin saat kahvan lainaan. Jos se on sulle hyvä niin voit sitten ostaa sen multa :D




Edited By Robin on 1351692464

Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 10 Elo 2009, 22:40

Tilasin viime kesänä jenkkilästä eBayn kautta Vortexin mustat (snadit hopean väriset mutterit), lyhyet & säädettävät kahvat... Kun sain ne asennettua, huomasin että ääriasennossa osuu katteeseen. Oli niin hyvän näköiset, että en välittänyt. Seurauksena pikkulipat nollavauhdista kun kääntelin bussia yhden umpikujan perillä Naantalissa. Onneksi vain pari, nyttemmin hiontavahalla hoidettua, pikkunaarmua katteeseen, mutta kahvat meni vaihtoon. Nyt CRG:n mustat (säätövipu punainen) pitkämalliset. Ei osu katteeseen ja hiton hyvät muutenkin:) Vielä kun terästin pakettia Galferin (kaikki seuraavassa mainitut)levyillä (eteen ja taaksen), teräspunosletkuilla (eteen) ja sintteripaloilla (eteen ja taakse) niin kyllä gen2 PYSÄHTYY ja jarrut todella varmatomiset (eivät "väsy" pidemmälläkään mutkapätkällä):D .

Kirjoittaja Agostini » 09 Elo 2009, 19:16

no sit on ymmärrettävää.....mulla todellakin vain lyhyistä kahvoista kokemusta :)

ja lyhykäsiä -harza-kin vissii haaveili

Kirjoittaja Robin » 09 Elo 2009, 19:06

Agostini kirjoitti:ja katin paskat osu....ainoastaan jos vaihtaa yläkolmion läpimenevään..ni saattaa osua...tosin pitkistä ei kokemusta
lyhyet ei todellakaan osu....aina vaan oudompaa ???
mulla K8:ssa kullanväriset kahvat ja ulommassa asennossa....ei osunu ??

Jep, tuo katteisiin osuminen on siis pitkien kahvojen "ongelma".. _jos_ niitä pitää uloimmassa asennossa.

Edit: osuminen katteisiin ei olekaan kahvojen pituudesta kiinni, vaan yksilöeroista johtuvaa.




Edited By Robinson Crusoe on 1251183291

Ylös