Kirjoittaja 107-1089231881 » 26 Heinä 2005, 22:19
No nyt on uusi putkisto modattu katteiden sisään ja aika tuskainen homma oli. Sarjan joutu lopulta silppuumaan 18 kpl erikokoiseen pätkään ja sovitteleen palat uudelleen. Pakosarjasta taakse putkisto valmistettiin itse 3" Devilin sliparille asti. 2 1/4" 40cm, 2 1/2 20cm, 3" 60cm porrastetusti kartiolaajennuksien kera loppuu kohden.Työ tunteja tuli ihan kohtuullisesti kaks äijää 8h yht. 16h ja kolmas asenteli pieniä elektroniikka juttui ja
-gas laitteita 5h. Hmm.. vielä on noin päivän projektit ennen kuin päästään jarruun uusia tuloksia ihmetteleen.
Lisää heppoja on vissiin luvassa kun aamuinen pohja veto näytti säätämättä samoja tehoja kuin ennen, vaikka säätöihin ei koskettu. Kartat meni putken vaihdolla ihan sekaisin.
Muutaman kuvan galleriaan lisään kunhan ehdin.
Tosta http://galleria.busanistit.org/ksthbtek
[color=#000000]No nyt on uusi putkisto modattu katteiden sisään ja aika tuskainen homma oli. Sarjan joutu lopulta silppuumaan 18 kpl erikokoiseen pätkään ja sovitteleen palat uudelleen. Pakosarjasta taakse putkisto valmistettiin itse 3" Devilin sliparille asti. 2 1/4" 40cm, 2 1/2 20cm, 3" 60cm porrastetusti kartiolaajennuksien kera loppuu kohden.Työ tunteja tuli ihan kohtuullisesti kaks äijää 8h yht. 16h ja kolmas asenteli pieniä elektroniikka juttui ja :D -gas laitteita 5h. Hmm.. vielä on noin päivän projektit ennen kuin päästään jarruun uusia tuloksia ihmetteleen.
Lisää heppoja on vissiin luvassa kun aamuinen pohja veto näytti säätämättä samoja tehoja kuin ennen, vaikka säätöihin ei koskettu. Kartat meni putken vaihdolla ihan sekaisin.
Muutaman kuvan galleriaan lisään kunhan ehdin.
Tosta [url=http://galleria.busanistit.org/ksthbtek]http://galleria.busanistit.org/ksthbtek[/url][/color]