Ketjurataspaketti

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Ketjurataspaketti

Kirjoittaja MarcusB » 15 Heinä 2015, 21:16

toimeve kirjoitti:Mutta ilmottele jos otat tuon, niin tilaan haluamasi takarattaan erikshen.

Sain sopuhintaan ylimääräisen k/r-setin tutulta (DID ZVM-ketjulla), joten ei olekkaan tarvetta, ja saan sen myös täällä asennettua. Mutta pidetään tarjous mielessä tulevaisuutta ajatellen.

/MarcusB

Kirjoittaja toimeve » 14 Heinä 2015, 16:32

...pienempi takarataskin löytyy. Kerro vaan minkä kokosen haluat (jos siis otat meiltä), niin tilaan semmosen ja nappaan tuosta ketjurataspaketissa olevan hyllyyn.

Asennuksesta tälle viikolle en uskalla sanoa, mutta jos esim ensi viikolla olisit tulossa, niin sinne varmasti saamme sopimhan myös asennuksen ootellessasi.

Mutta ilmottele jos otat tuon, niin tilaan haluamasi takarattaan erikshen.

Kirjoittaja MarcusB » 13 Heinä 2015, 19:26

toimeve kirjoitti:...no jos tuohon linkittämääsi hintaan lisäät viiskymppiä niin D.I.D -paketti XVM-X -ketjulla ja JT-rattailla (18/43) noudettavissa meiltä Huolto-Kaksikosta Jämsästä.

No nyt pistit kyllä aika hyvän, tuli ihan tenkkapoo että lähtisikö täältä Porvoosta Jämsään ajelemaan jo tuon tarjouksen takia, kun nyt on lomaakin. DID on tuttu ja turvallinen merkki. Jos vielä löytyisi pienempää takaratasta, vaikka 40- tai 41-piikkistä, ja ehkä vielä asennuspalvelua odottaessa (onnistuu toki porvoossakin)? Olen hiljalleen tuunaamassa tuosta vessasta äärimmäistä pitkänmatkan pyörää (löytyy jo kahvalämppärit, scottoiler, navi, spoileriplexi, kompassi, takalaatikko, 12v ulosotto ja jopa köyhän miehen vakionopeussäädin), joten toisin kun kaikki muut, niin minä haluaisin kokeilla pidempiä välityksiä. Kun nyt tulee se 150km/päivä jo työmatkaakin.

/MarcusB

Kirjoittaja jarim » 13 Heinä 2015, 18:22

Useammanlaisia kokeilleena en katupyörään enää muita laita kuin D.I.D...

Kirjoittaja toimeve » 13 Heinä 2015, 17:29

MarcusB kirjoitti:Tekeeköhän tällä setillä yhtään mitään, paitsi säästää aivan väärässä paikassa? Olisi yli satasen halvempi kun satunnainen "oikea" JT+DID ZVM ketjuratassetti, mutta jos kestää alle kolmanneksen verrattuna nykyiseen niin ei kannattane. Vai?
Ketjurataspaketti JT rattaat ja Snell Powerlink 530 X-Rengas

/MarcusB
...no jos tuohon linkittämääsi hintaan lisäät viiskymppiä niin D.I.D -paketti XVM-X -ketjulla ja JT-rattailla (18/43) noudettavissa meiltä Huolto-Kaksikosta Jämsästä. Ja Matkahuolto kuskaa n. 10 eurolla etiepäin halutessasi kun nyt ei ole ittellä tievossa ajelua sielä etelän suunnalla :p (tosin ainahan on hyvä syy ajella ja lähöt joskus aika noppeitaki...)

Kirjoittaja MarcusB » 13 Heinä 2015, 14:07

Tekeeköhän tällä setillä yhtään mitään, paitsi säästää aivan väärässä paikassa? Olisi yli satasen halvempi kun satunnainen "oikea" JT+DID ZVM ketjuratassetti, mutta jos kestää alle kolmanneksen verrattuna nykyiseen niin ei kannattane. Vai?
Ketjurataspaketti JT rattaat ja Snell Powerlink 530 X-Rengas

/MarcusB

Kirjoittaja same » 20 Touko 2015, 08:29

Vaihdettiin ketjut ja rattaat.
RK:n ketjut 114 lenkkiä ja JT:n 43 ja 18 hampaiset rattaat.
Ketjulle jäi vain 3 viivaa kiristysvaraa.
Jos olisi lyhentänyt yhden lenkin, niin olisi ollut liian lyhyt.
Kuuluuko olla noin?

Kirjoittaja TNT » 14 Huhti 2014, 17:58

Voi olla, että vetopakan kumit menneet vähän väljäksi takarattaan "takaa". Mutta jos välys on mitättömän pieni niin nou hätä.

Kirjoittaja markku15 » 14 Huhti 2014, 12:59

On se hyvä kun tälläinen foorumi täällä on ystävällisiä ihmisiä jotka auttavat uunoa,mutta vielä kysyisin semmosta kun pyörä on nostettu pukin varaan ja pitelee
takarattaasta kiinni ja renkaasta pyörittää edestakaisin onko oltava joku välys vai onko normaalia vai onko jotkut vaimentimet vetoa ajatellen:laugh:

Kirjoittaja jarim » 14 Huhti 2014, 08:58

Esimerkiksi alipaineanturilta (suodatinkotelossa kiinni, siihen tulee letku) haaroittamalla.

Kirjoittaja markku15 » 14 Huhti 2014, 08:53

Mistä busasta 07 saa alipainetta ketjunvoitelijalle

Kirjoittaja markku15 » 13 Huhti 2014, 10:40

Onkohan kellään tietoa käykö 07 busaan scottoiler 25 teiliges universal kit

Kirjoittaja gsxr » 05 Loka 2013, 23:56

Noista välityksistä, mulla on 18/40 ja 55 sarjan takakumi matalapuristeisessa turbopyörässä ja on kyllä ihan maksimi mitä viitsii pitää käyttöpyörässä. Kutosella voi edelleen kyllä ohitella autoja mutta ei sitä voimantunnetta liikaa ole tuossa vaiheessa. Etenkin vaihto kuluneesta vakiosta 55 sarjaiseen pidensi yllättävän paljon. Nyt ehkä vitonen vastaa välitykseltään vakion kutosta.

Kirjoittaja keitsi » 05 Loka 2013, 23:48

Busan ketjunvaihto nyt menee vaikka parkkiksella, ainakin aiempaan RF900:een tuli tehtyä operaatio kerrostalon pihalla :)

Ketjurasvari kyllä kannattaa olla, ei tarvi olla koko ajan likaamassa käsiä. Itellä pro-oiler ja toimii hienosti, jos tuon valitset niin kannattaa myös ruksata se lasermittari tilaukseen ;)
Pro-Oilerille pitää sitten ottaa maajohto nopeusanturilta!!! Älä yritä ottaa rungosta tai akulta. Näin ainakin gen1:ssä.

Kirjoittaja Stabiili » 22 Syys 2013, 17:29

Ei kai ketjut kovin herkästi kuumene jos niissä on jonkinlainen öljy ja eivät ole liian kireällä.
Mulla nyt 35 tkm ajetut ja hyvin rullaavat. Voitelusta huolehtii V-system ja toimii erinomaisen hyvin. Suosittelen jonkinlaista ketjurasvaria, ihan must varuste :thumbup:
Vaihtotyö onnistuu helposti itseltäsi jos vaan paikka ja työkalut löytyy.

Ylös