Kirjoittaja VeliHölmöK8 » 10 Elo 2009, 22:40
Tilasin viime kesänä jenkkilästä eBayn kautta Vortexin mustat (snadit hopean väriset mutterit), lyhyet & säädettävät kahvat... Kun sain ne asennettua, huomasin että ääriasennossa osuu katteeseen. Oli niin hyvän näköiset, että en välittänyt. Seurauksena pikkulipat nollavauhdista kun kääntelin bussia yhden umpikujan perillä Naantalissa. Onneksi vain pari, nyttemmin hiontavahalla hoidettua, pikkunaarmua katteeseen, mutta kahvat meni vaihtoon. Nyt CRG:n mustat (säätövipu punainen) pitkämalliset. Ei osu katteeseen ja hiton hyvät muutenkin:) Vielä kun terästin pakettia Galferin (kaikki seuraavassa mainitut)levyillä (eteen ja taaksen), teräspunosletkuilla (eteen) ja sintteripaloilla (eteen ja taakse) niin kyllä gen2 PYSÄHTYY ja jarrut todella varmatomiset (eivät "väsy" pidemmälläkään mutkapätkällä):D .
[color=#000000]Tilasin viime kesänä jenkkilästä eBayn kautta Vortexin mustat (snadit hopean väriset mutterit), lyhyet & säädettävät kahvat... Kun sain ne asennettua, huomasin että ääriasennossa osuu katteeseen. Oli niin hyvän näköiset, että en välittänyt. Seurauksena pikkulipat nollavauhdista kun kääntelin bussia yhden umpikujan perillä Naantalissa. Onneksi vain pari, nyttemmin hiontavahalla hoidettua, pikkunaarmua katteeseen, mutta kahvat meni vaihtoon. Nyt CRG:n mustat (säätövipu punainen) pitkämalliset. Ei osu katteeseen ja hiton hyvät muutenkin:) Vielä kun terästin pakettia Galferin (kaikki seuraavassa mainitut)levyillä (eteen ja taaksen), teräspunosletkuilla (eteen) ja sintteripaloilla (eteen ja taakse) niin kyllä gen2 PYSÄHTYY ja jarrut todella varmatomiset (eivät "väsy" pidemmälläkään mutkapätkällä):D .[/color]