Kaasu hirttää - Ilmanputsarin modauksenjälkeen?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Kaasu hirttää - Ilmanputsarin modauksenjälkeen?

Kirjoittaja toimeve » 29 Heinä 2009, 16:35

YOUgo kirjoitti:Kiitos teille jotka olette keksineet nämä pienet mukavat muutokset.
:thumbup: :bowdown:

Kirjoittaja 89-1114359877 » 29 Heinä 2009, 16:29

pappa63 kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?

selosta miten homma tehdää?

AIRBOX-FAQ-otsikon kun löydät
Niin löytyy riittävästi tietoa.
Jos ohjeet ei ole tarpeeksihyvät niin voin lähettää kuvia ja vinkkejä....

Suosittelen lämpimästi, ja myös oman boxin säätämistä, Kyllä huomaa eron...

Kiitos teille jotka olette keksineet nämä pienet mukavat muutokset.

Kirjoittaja jarim » 11 Heinä 2009, 22:58

pappa63 kirjoitti:
YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?

selosta miten homma tehdää?
Koskee Gen1 Hayabusia, Gen2:ssa erilainen suodatinkotelo.

Kirjoittaja 112-1196867701 » 11 Heinä 2009, 22:52

YOUgo kirjoitti:modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?
selosta miten homma tehdää?

Kirjoittaja jarim » 10 Heinä 2009, 23:13

YOUgo kirjoitti:6 ruuvaria tarvittiin ja monelta täytyi kysyä apua.. mutta vika oli naurettavan helppo: 6-millinen mutteri oli tyhjäkäyntisäätimen välissä..
kannattaa modata ilmanputsari, huomaa eron! :cool:
Niitä parhaita hetkiä kun vika löytyy ja sen saa ehjättyä eikös? :thumbup:

Kirjoittaja 89-1114359877 » 10 Heinä 2009, 22:40

6 ruuvaria tarvittiin ja monelta täytyi kysyä apua.. mutta vika oli naurettavan helppo: 6-millinen mutteri oli tyhjäkäyntisäätimen välissä..
kannattaa modata ilmanputsari, huomaa eron! :cool:

Kirjoittaja waiski10 » 10 Heinä 2009, 21:45

läppärunko irti. saa ylimääräistä ilmaa.



Edited By waiski10 on 1247251546

Kirjoittaja 89-1114359877 » 10 Heinä 2009, 21:30

modattiin ilmanputsari ja mopo toimi hyvin taajama-ajoa(700m).
jonka jälkeen käännyin isolle tielle ja ykkösellä toimi hyvin. laitoin kakkosen ja kaasu hirtti pohjaan?
Tämän jälkeen kaasu nousee heti käynnistyessään n. 8000kierrokseen? läpät on kiinni(n.0,5mm rako).

Mikä avuksi?

Ylös