Kirjoittaja 74-1085495998 » 17 Heinä 2005, 11:50
Kujo kirjoitti:Jardze kirjoitti:Kujo kirjoitti:Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa.
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...
Onnea kisaan Pettikös niistä ketjuista lukko vai itse ketju ..mihinkään ei voi enää luottaa
Lukko petti, mutta ei ketjukaan ole muita kummoisempi. Tuota Tsubakin ralliversiota siis en suosittele oikeisiin moottoripyöriin.
Selkämaa lupasi lunastaa ketjut takaisin (tuli otettua 10 metriä sitä) Ja me voimapyörillä ajelevat jatketaan kunnon vitjan metsästystä.
...No ei vaan, totuuden nimissä täytyy sanoa, että ilmeisesti kuitenkin katukäyttö asettaa ketjulle aivan erilaisia vaatimuksia verrattuna varttimailiin, vaikkapa nyt sitten viissataaheppasilla laitteilla. Kaitsulla on juurikin nämä samat ketjut paikallaan, ja tämän päivän aikana (seurasin läheltä) -ei ketjuja kiritty kertaakaan.
Sen sijaan Motoparkista kuului terveisiä, että sama ketju PB-Busassa kesti tasan 1.5 kierrosta, jonka jälkeen oli jo niin venynyt että hyppäsi yli.
Eli ihanan kallista on tämä Moottoripyöräily.
Ainoa lääke taitaapi löytyä siitä ruuvista siellä vasemmalla Maltillisia ahtoja veljet niin vitja kestää pitemmälle
[quote="Kujo"][color=#000000][quote="Jardze"][quote="Kujo"]Jep ja juu, kiihdytysajon kolmas osakilpailu ajetaan ensi viikonloppuna Kalajoen lentokentällä.
Kaikista mahdollisista ja mahdottomistakin vastoinkäymisistä huolimatta allekirjoittanut aikoo esiintyä Busalla tuolla, luokka SGB.
SGB on siis tuo 9.5 kiinteällä indeksillä rajoitettu luokka, jossa tuo 9.5 sek tarkoittaa pohja-aikaa, jonka alitukset hylätään. Kevät natikoissahan ajoin ProStreetBike -ryhmässä, jolloin syntyi oma ennätys 9.212/266. Tästä voinette päätellä, että kilpailullisia tavoitteita ei oransilla ole (vielä ainakaan) -vaan kisaan lähdetään kaikki-tai-ei-mitään -periaatteella. Panostuksia pyörään on tehty liiankin kanssa, sekä motti- että alustapuolelle.
Testirupeama tänään tosin jäi kovin lyhyeksi, ensimmäinen puolikova veto katkoi ketjut (ihan uudet, Selkämaa-teamin suosittelemat Tsubakit) Tuhoja tuo katkeaminen aiheutti kuskin hikoilun lisäksi pyöräänkin, muttei mitään kuitenkaan niin etteikö saisi korjattua ajoissa. v####, että on halpaa. :oops:
No joka tapauksessa nyt lähdetään tehokkaammalla myllyllä ja ennenkaikkea pidemmällä akselivälillä hakemaan Suomen nopeimman katukäyttöisen moottoripyörän titteliä. Saas nähdä kuinka äijän käy ja ennenkaikkea päästäänkö edes entiseen ennätykseen...[/quote]
Onnea kisaan :thumbup: Pettikös niistä ketjuista lukko vai itse ketju :shocked: ..mihinkään ei voi enää luottaa :twisted:[/quote]
Lukko petti, mutta ei ketjukaan ole muita kummoisempi. Tuota Tsubakin ralliversiota siis en suosittele oikeisiin moottoripyöriin.
Selkämaa lupasi lunastaa ketjut takaisin (tuli otettua 10 metriä sitä) Ja me voimapyörillä ajelevat jatketaan kunnon vitjan metsästystä. :D
...No ei vaan, totuuden nimissä täytyy sanoa, että ilmeisesti kuitenkin katukäyttö asettaa ketjulle aivan erilaisia vaatimuksia verrattuna varttimailiin, vaikkapa nyt sitten viissataaheppasilla laitteilla. Kaitsulla on juurikin nämä samat ketjut paikallaan, ja tämän päivän aikana (seurasin läheltä) -ei ketjuja kiritty kertaakaan.
Sen sijaan Motoparkista kuului terveisiä, että sama ketju PB-Busassa kesti tasan 1.5 kierrosta, jonka jälkeen oli jo niin venynyt että hyppäsi yli. :oops:
Eli ihanan kallista on tämä Moottoripyöräily. :)[/color][/quote]
[color=#8D38C9]Ainoa lääke taitaapi löytyä siitä ruuvista siellä vasemmalla :D Maltillisia ahtoja veljet niin vitja kestää pitemmälle :arskat:[/color]