Kirjoittaja 76-1188501707 » 08 Heinä 2009, 20:19
sama ongelma reissussa linköpingissä. Fleksi kaputt sanoo huolto, mutta mitä sanoo foorumi? Takuu painaa päälle huoltoa täällä. Vettä on, termostaatti pelaa, samoin rele, vain ropeli kuollut. Kaks päivää aikaa uudelle puhaltimelle, mutta ratkeaako koneen keittäminen???
Edit: keitos ratkesi flektin vaihdolla. Jäi vain ihmetyttämään miksi se flekti kärähti sinne Motalaan. Mitään ihmeempää ei tehty kuin kiivettiin yksi reippaampi mäki kaks päällä, retkikamoissa. Uudella flektillä samaa tehtiin paljonkin Norjassa, yleensä nousun aikana ei flekti mennyt päälle, vasta kun pusähdyttiin ja annetiiin koneen käydä, niin sitten alkoi flekti puhaltaan. Minusta perskohtaisesti flekti menee kovissa nousuissa liian myöhään päälle ja kone menee tosi kuumaksi vaikka lämpömittari on vielä alle puolen välin.
Edited By Linksterman on 1248033266
[color=#000000]sama ongelma reissussa linköpingissä. Fleksi kaputt sanoo huolto, mutta mitä sanoo foorumi? Takuu painaa päälle huoltoa täällä. Vettä on, termostaatti pelaa, samoin rele, vain ropeli kuollut. Kaks päivää aikaa uudelle puhaltimelle, mutta ratkeaako koneen keittäminen???
Edit: keitos ratkesi flektin vaihdolla. Jäi vain ihmetyttämään miksi se flekti kärähti sinne Motalaan. Mitään ihmeempää ei tehty kuin kiivettiin yksi reippaampi mäki kaks päällä, retkikamoissa. Uudella flektillä samaa tehtiin paljonkin Norjassa, yleensä nousun aikana ei flekti mennyt päälle, vasta kun pusähdyttiin ja annetiiin koneen käydä, niin sitten alkoi flekti puhaltaan. Minusta perskohtaisesti flekti menee kovissa nousuissa liian myöhään päälle ja kone menee tosi kuumaksi vaikka lämpömittari on vielä alle puolen välin.[/color]
Edited By Linksterman on 1248033266