Tankkasinko kengurua?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Tankkasinko kengurua?

Kirjoittaja BaTTman » 05 Heinä 2009, 10:41

Kone säädetty v-powerille, ja kone sanonut poks.
Mutta huhu puhetta, todesta en tiedä.

Kirjoittaja PetriK » 04 Heinä 2009, 23:54

BaTTman kirjoitti:Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p
Mihinköhän faktaan rallimiehet tuon väitteen ovat perustaneet ?

Speksien mukaan V-power on laatueroiltaan pienin eli paras. Muissa bensoissa spekseissä alkoholin määrä vaihtelee joka suoraan vaikuttaa seokseen.

Kirjoittaja Dösällä » 04 Heinä 2009, 23:30

Kiitoksia vinkeistä, huhut on huhuja kunnes oikeaksi todistetaan.
Lähdenkin tästä etsimään sitä manuaalia... (korjaamokäsikirja kyllä on het saatavilla mutta sitä(kään) vielä jaksanut lukaista, lomalla).

Kirjoittaja BaTTman » 04 Heinä 2009, 23:06

Ja rallimiesten huhuja jos on uskomista, niin v-powerissa paljon laatuheittoja...
Eli jos oikeen viriviri-kirikiri pistää ja vaihtaa takas vaikka nesteen 98, ni poks...taijotain :p

Kirjoittaja waiski10 » 04 Heinä 2009, 19:21

Luulisi nesteen 98 kelpaavan myös.

Kirjoittaja Dösällä » 04 Heinä 2009, 18:32

Ei ohjekirjoja lueta paitsi ehkä ns. savun hälvettyä... :1087

Kirjoittaja Koijari » 04 Heinä 2009, 18:19

Suositus onkin kyllä käyttää tuota 98 uudemmassa versiossa.Näin lukee manuaalissa. :p



Edited By Koijari on 1246721033

Kirjoittaja Dösällä » 04 Heinä 2009, 18:04

Päivitystä; jostain tämän voorumin syövereistä löysin jokin aika sitten kokemuksia eri polttoaineista. Päätin sitten kokeilla eli lähes tyhjä tankki täyteen Shellin V-Poweria. Parin kilsan jälkeen selvä ero, kone jotenkin herkistyi eikä enää nyi kun ryömittää kakkosella tai kolmosella n. 2k kierroksilla. Tähän asti olen tarjoillut 95;tä mutta ehkä tästä eteenpäin pitää etsiä simpukkaa kun tankille mennään... Tosin hintaakin sitten enemmän, päivän kurssi oli 1,439/L (Shell Pukinmäki).

Kirjoittaja Dösällä » 03 Heinä 2009, 23:06

Vakio kyseessä, pitänee huollossa mainita. Tosin tämä "ominaisuus" esiintyy alle 3000 kierrosalueella ja huomasin myös täyden tankin vaikuttavan; puoli tankkia poltettuna ei enää nyi. Ainakaan niin pahasti...
Omituisia nämä japanialaisten insinöörien tekeleet täällä pohojalassa.

Kirjoittaja 72-1202239073 » 03 Heinä 2009, 09:32

K8-9 malleissa ei nyppiminen pintakaasulla ole ominaisuus, eli jotain vikaa säädöissä siellä on.
Onko vakiokannut vai vaihdettu , onko säädetty (jos pöntöt on vaihdettu)

Jotain pieniä nyppimisiä pintakaasulla on kaikissa mopoissa aina, mutta gen2 busassa ei häiritseviä.

Kirjoittaja Dösällä » 03 Heinä 2009, 00:42

K8 ja reilu 6k ajettu, ei tällaisia oireita vielä saisi olla. Eikä muutenkaan.

Kirjoittaja busajasa » 03 Heinä 2009, 00:19

Gen1:ssä tuo nypyttäminen on jokseenkin ominaisuus (joskin karttoja muokkailemalla pääsee aika hyviin tuloksiin).. Gen2:sta ei tietoa. Kumpi malli on kyseessä? Millaiset modit on kyseisessä pelissä?

Ruiskurunkojen synkalla voi jonkun verran asiaan saada parannusta - mallista riippumatta.




Edited By busajasa on 1246569601

Kirjoittaja Dösällä » 03 Heinä 2009, 00:02

Nyt nyppii.
Eikö busalla muka voi ajaa pintakaasulla kaupunkiajoa? Ruuhkassa ryömittely on miltei mahdotonta kun kauniimpi puolisko nakuttaa kypärällään lapojen väliin vaikka pidän kaasun paikallaan.
Aapiskartan muuttaminen ei vaikuta mitään (A;n hidastetöyssyefektistä ei siis kyse) joten missä vika?

Älkää sanoko että on ominaisuus...

Ylös