Tyyppivika?

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Tyyppivika?

Kirjoittaja jummijammi » 30 Kesä 2005, 08:09

Joo siinä uuden Baikin Paskatestissä sanottiin,että -05 busassa on joku optimoitu lämpöjutska, joka lämmittää koneen nopeammin.. Oiskohan sillä vaikutusta tohon alkuperäseen tropulikyssäriin.. Eipä ole onneksi uusinu tuo vika :respekt:

Kirjoittaja waiski10 » 13 Kesä 2005, 19:11

oikein!!!

Kirjoittaja jummijammi » 13 Kesä 2005, 12:12

:D Ei se wäiski kule ku sen 180 kakosella keula pystyssä....
Joo sori vielä, tarkemmin ku kattoin sua, niin säähän ootki tosi viriili ja nuori poika... :laugh:

Kirjoittaja waiski10 » 12 Kesä 2005, 12:29

jospa ootki hissutellu ja busa halus mennä lujempaa.. niinku "vanhatmiehet" yleensä

Kirjoittaja 107-1113697620 » 12 Kesä 2005, 09:52

vastaavaa ilmiötä olen kokenut vuosimallin 1983 gpz1100 ruiskukawassa aikoinaan kun ajelin norjassa pitkiä tunneleita, sateessa ja n. 10 asteen lämpötilassa toimi normaalisti, tunnelissa oli jopa pakkasta jonkin matkaa ja tunnelista ulos tultua kone huusi 4500 rpm ilman kaasua, lämpötila-anturi antoi kakkua kylmästä johtuen liikaa, moinen meno jatkui muutaman kymmenen sekuntia, sitten tasaantui, siinä mutkissa piti polkea pienmpää ja jarrutella aluksi.

sama ilmiö oli kuulemma jäärataa ajaessa gpz:talla, oli vaikea säätää talvikelillä toimimaan jouhevasti sitä konetta. niin sellaisella kawalla ajettiin todella jäärataakin 80-luvulla.

Kirjoittaja 97-1111686490 » 08 Kesä 2005, 22:15

Nimimerkilla kokemustaomaava ??? Sisäänajoreissulla Patalahdella tankkaamaan kurvatessa tyhjäkäynti jumiutui 2200rpm.Keljutti huristella tankille.Tankkauksen jälkeen pelas normaalisti,eikä ole
vielä uusinut.Ulkolämpötila tuolloin +5.Huollossa ei osattu sanoa
syytä ilmiölle.Kyseessä malli 05 :bike:

Kirjoittaja -Artsi- » 08 Kesä 2005, 20:55

jummijammi kirjoitti:Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ??? :turbobusa:
Jos viittaat keskusteluumme niin se lämpöanturijuttu oli vain arvaus, ei mikään faktatieto. :)

Kirjoittaja jummijammi » 08 Kesä 2005, 08:36

Juu elikkäs sen verran oon saanu seleville, että airboksissa oleva imuilman lämpötila-anturi (tai joku) vähän sekkoilee ku kylymää vettä tai lunta menneepi sinne...
Onkohan täsä uuvessa sitte tehty jottai muutoksia, ku ei vissiinkää kovin monella oo teheny tämmöstä vastauksista päätellen... ??? ??? :turbobusa:

Kirjoittaja jummijammi » 06 Kesä 2005, 11:43

Eilen ku ajeltiin joensuusta kotia vesisatteesa, niin kolmen tunnin jälkeen tyhjäkäynti pompsahti 3100rpm:ään. Kahtovat iisalamessa vähän pöljänä ku ajelin iliman kässie kutosella tyhjäkäynnillä kaheksaakymppiä... :D Vartin päästä käynti muuttu normaaliksi. Kajbusalla oli ollu sama juttu -05.lla räntäsatteessa.
Onkohan muilla samoja oireita ollu? Eipä tuo mittään ku itestään korjaantu, ei vaan vissiin tykkää kosteuvesta mopeedi..
Siis mullaki -05

Ylös