1507cc

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: 1507cc

Kirjoittaja snuggles » 11 Kesä 2009, 15:26

ahtis kirjoitti:ti. iltana/yönä niputin joutessaa koneen notta pääsis ke. kajaaniin penkkii.. ja penkki reissuhan meni muuten hirmu hyvin paitti.. noh.. oltiin saatu seokset kohilleen ja HIRMUNA tehoa, seuraavaksi oli aikomus alkaa säätään syttöä ja pyörä kävi tyhjäkäynnillä, rupesi kuuluun konehesta oudon kova ja kirkas metallinen ääni..hmm.. sammutin pyörän tyhjäkäynniltä jossa tämä ääni kuului. pyörä pakuun ja toinen pärrä sääjätykselle se sentään ei ruvennu kilkattaan :D n.8h myöhemmin vika diaknoosi kotona kenpeleellä. 4.pytyn imu vena ohjarista oli irronnu palanen ja se oli yllättäen istunut kanteen ja mäntä morjesti sitä.. siitä tämä kilkatus.. :D oli muuten 2 ja 3 palotiloissa kannessa männästä stanssaus jälet :D 1pytyn kannessa vain palojälki männä numerointi stanssauksesta.. täytyy varmaa ruveta tsekkaa alakerran laakerit..ainaki tosta 4.mukista:D
Etkös jättäny yhen alatiivisteen pois, oisko ollu optimissa jo aikasemmin. Laakerit kannattaa aina välillä kattella tuon tehoisissa koneissa, eihän ne kestä mahotonta vääntöä ja voimaa vaik kuinka hyvät :D
Mullakin laakereissa eroja kulumisen puolesta, ihan ku akseli menis mutkille pyöriessään. Mut tarkastettu on että suora vielä.

Kirjoittaja 107-1089231881 » 11 Kesä 2009, 09:30

Kohtuutonta epäonnea...
Tsemppistä elvytykseen...

Kirjoittaja kajbusa » 11 Kesä 2009, 09:01

ahtis kirjoitti:paras veto renkaalla Vissii 233 tai 240hp.. matti tarkentakoon korjatkoon miten se oli
Valittevasti taitaa olla 233 se paras...Juu Pc:n käyttjä hölmöili tietämättämyyttään (siis minä)... avattiin vanha ajo/kalibrointi pohjalle mutta eipä hokattu että CF=1, eli sääkertoimet olisi pitännyt näpytellä uudestaan... Kuten Ohjelman tekijä totesi: ei pitäis poiketa vanhasta totutusta kaavasta. :1087

Kirjoittaja jarim » 11 Kesä 2009, 07:03

Jumalauta millaisen määrän ruuuvausta oot tänä suvena joutunu suorittaa. Rispekt! Harmitus jos Joensuun hommat jää väliin mutta tämän hetkisen keliennusteen perusteella jää monelta muultakin. Mutta hyvin tuntuu voimaa löytyvän!!!

Kirjoittaja ahtis » 11 Kesä 2009, 03:55

ahtis kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:
ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm

Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?

pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.

ti. iltana/yönä niputin joutessaa koneen notta pääsis ke. kajaaniin penkkii.. ja penkki reissuhan meni muuten hirmu hyvin paitti.. noh.. oltiin saatu seokset kohilleen ja HIRMUNA tehoa, seuraavaksi oli aikomus alkaa säätään syttöä ja pyörä kävi tyhjäkäynnillä, rupesi kuuluun konehesta oudon kova ja kirkas metallinen ääni..hmm.. sammutin pyörän tyhjäkäynniltä jossa tämä ääni kuului. pyörä pakuun ja toinen pärrä sääjätykselle se sentään ei ruvennu kilkattaan :D n.8h myöhemmin vika diaknoosi kotona kenpeleellä. 4.pytyn imu vena ohjarista oli irronnu palanen ja se oli yllättäen istunut kanteen ja mäntä morjesti sitä.. siitä tämä kilkatus.. :D oli muuten 2 ja 3 palotiloissa kannessa männästä stanssaus jälet :D 1pytyn kannessa vain palojälki männä numerointi stanssauksesta.. täytyy varmaa ruveta tsekkaa alakerran laakerit..ainaki tosta 4.mukista:D

ja juu jos ei ihmeitä tapahu niin ei ole jojensuussa ajossa!!

paras veto renkaalla Vissii 233 tai 240hp.. matti tarkentakoon korjatkoon miten se oli jne.. ja isäni putkiviritteinen bläkkäri 164hp
joutuu varmaan juomaan vielä yhden olusen :kippis:




Edited By ahtis on 1244681807

Kirjoittaja ahtis » 07 Kesä 2009, 18:53

tenhulttio kirjoitti:
ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm

Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?
pitäisi tulla.. jos ei löydy uusia vikoja jne.

Kirjoittaja tenhulttio » 07 Kesä 2009, 14:21

ahtis kirjoitti:juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm
Tuleeko kuitenkin kuntoon Joensuuta varten?

Kirjoittaja ahtis » 07 Kesä 2009, 12:31

juu varmaan tuo loctite vois olla aika varteen otettava vaihtoehto!
oli tosiaan imusen nokkapyörän pultit löysänny! kannentiivisteestä oli pyttyjen välistä leikkautunu palaset pois ei läpi asti.. mitä vit.. ja ne palaset oli mäntien päällä kun aukasin koneen..
slaissien koko oli noin. 3 x 0,1mm




Edited By ahtis on 1244367114

Kirjoittaja tenhulttio » 06 Kesä 2009, 22:25

Ehkä loctite mieluummin kun hefti... Ainakin jos säätäminen on vielä kesken.

Lukemia penkityksestä?

Kirjoittaja Titaani » 06 Kesä 2009, 21:51

Pikku hefti toimii myös

Kirjoittaja kajbusa » 06 Kesä 2009, 21:44

tenhulttio kirjoitti:Olisko kans vinkkejä miten pidetään hulluja jännityksessä? :apua:
nokkapyörä löysäs.... loctite :D

Kirjoittaja tenhulttio » 06 Kesä 2009, 21:38

Olisko kans vinkkejä miten pidetään hulluja jännityksessä? :apua:

Kirjoittaja jarim » 06 Kesä 2009, 21:24

:shocked:

Kirjoittaja kajbusa » 06 Kesä 2009, 21:20

oli tuuria ettei tullut täystuho..... 10000rpm ja yläkerta sekaisin suuren pamauksen kera.....ja eka vedolla



Edited By kajbusa on 1244312591

Kirjoittaja Agostini » 06 Kesä 2009, 21:06

......niiin???..... :O

Ylös