Kirjoittaja Fastard » 30 Touko 2009, 22:44
Ksthb kirjoitti:Fastard kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Tänäänkään ei kulkenu, kuski ruosteessa sanoisin
10,0/ 9,16/ 9,2 muutamia/ 9,10 päivän henk koht paras..(tosin oma enkka alastaroon)
60ft ajat ihan hakusessa 1,6-1,7 sek.
Parempaankin olis ollut mahdollisuus jos ei olis kädettänyt startteja
Kasi alkuinen on kuitenkin haaveissa ....
Lähtikö hytti nousemaan vai mikä?
Mystinen pito ongelma, ei saanut painetta starttiin riittävästi.
Parempaan 60 ft aikaan ei eväät tänään riittäneet...
Mielestäni sun pitäis laittaa perää löysemmäksi. Jos alusta on hyvä ja burnikset ok niin perän täytyy niijata todella rankasti että pyörän paino tulee sinne takikselle.
Annan esimerkin, kun istun pyörän päälle, pyörän perä painuu reippaasti sellaiset 20-30mm eli se tuntuisi jopa samalta kuin jonkin crossipyörän päälle istuisi..Paluu vaimennus hitaalle bussin orggis iskarista...
[color=#000000][quote="Ksthb"][quote="Fastard"][quote="Ksthb"]Tänäänkään ei kulkenu, kuski ruosteessa sanoisin :(
10,0/ 9,16/ 9,2 muutamia/ 9,10 päivän henk koht paras..(tosin oma enkka alastaroon)
60ft ajat ihan hakusessa 1,6-1,7 sek.
Parempaankin olis ollut mahdollisuus jos ei olis kädettänyt startteja :D
Kasi alkuinen on kuitenkin haaveissa ....[/quote]
Lähtikö hytti nousemaan vai mikä?[/quote]
Mystinen pito ongelma, ei saanut painetta starttiin riittävästi.
Parempaan 60 ft aikaan ei eväät tänään riittäneet...[/quote]
Mielestäni sun pitäis laittaa perää löysemmäksi. Jos alusta on hyvä ja burnikset ok niin perän täytyy niijata todella rankasti että pyörän paino tulee sinne takikselle.
Annan esimerkin, kun istun pyörän päälle, pyörän perä painuu reippaasti sellaiset 20-30mm eli se tuntuisi jopa samalta kuin jonkin crossipyörän päälle istuisi..Paluu vaimennus hitaalle bussin orggis iskarista...[/color]