Vika vai ominaisuus..

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: Vika vai ominaisuus..

Kirjoittaja martti » 04 Elo 2007, 21:49

Isoa rivinelikkoo on aika paha saaha täysin värinättömäks millään opilla siellä on intertia ym.värinöitä(em minä nyt ympäri kännissä niitä muista) vaikka sinne mättäs kuinka monta tasapainoakselia hyvänsä. Osa värinöistä saattaa myös tulla lootasta :oho: :kippis:

Kirjoittaja bussa1985 » 04 Elo 2007, 18:07

mulla -07 ottaa tärinää kans ku on 4600 kierroksia....

Kirjoittaja PetriK » 04 Heinä 2007, 08:10

Modatun kytkimen jälkeen kone "tärisee" vähän enemmän, huonosti synkattu vakiokone tärisee vähän vähemmän pintakaasulla - mutta tärisee. Onneksi laakereiden välykset ovat riittävän isot että akselit pysyy sisällä.

Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))

Kirjoittaja busapappa2 » 19 Syys 2006, 22:41

busapappa2 ei oo mittään "väristyksii" huomannut ??? Johtuiskoos siitä, että 18 vuoden taon jälkeen Bandiitti oli erittäin tasanen kaikilla kiekka alueilla, sekä BUSA ON VIELÄ TASASEMPI ??? :p Vaimoni GS 500 :nen "VIBRAA" jollain kierroksilla, six se kait ajelee aina alle 80 km/h :D Jos vaikka saa kunnon Tärinät ?? :blues:

Kirjoittaja 74-1141384116 » 25 Elo 2006, 08:33

lanat kirjoitti:Ominaisuus, pahempi ominaisuus on etupään loksahtelu vanhemmissa malleissa (-99) 03 ei enää loksunut
Mitä meinaat loksahtelulla?

Tarkotakko omituista "kilk" ääntä joka joskus kuuluu koneesta, mutta ikinä ei tiedä mistä tarkalleen..

Kirjoittaja 89-1114359877 » 24 Elo 2006, 10:29

140-) ja siit lujempaa niin kyl täryyttää.. 120-130vauhdissa taitaa ollla miedoin vapina.... Mutta kellä se pusan motti olisi hajonnut?

Kirjoittaja 72-1087041485 » 28 Kesä 2005, 10:18

akseli kirjoitti:himppa oliko nimenomaan synkan säätö? :p huomenna susikoskelle-pertti myös :welcome:
Enpä kuule tiedä, jotain Phil teki sille ja vapinat hävis... :)

Katotaan mikä on sää ja fiilis, mutta vois yrittää tällä(kin) kertaa. Pertti ei taida päästä; lienee jossain Liettuan kohdalla menossa... :bike:

Kirjoittaja akseli » 27 Kesä 2005, 21:26

himppa oliko nimenomaan synkan säätö? :p huomenna susikoskelle-pertti myös :welcome:

Kirjoittaja 72-1087041485 » 27 Kesä 2005, 21:19

Miulla oli kans 6krpm:n kohilla, ruiskun säätö => hävis! :)

Kirjoittaja 89-1114359877 » 27 Kesä 2005, 17:35

Joo tärinää on. 140vauhdissa häviää? -04 busa

Kirjoittaja akseli » 16 Kesä 2005, 21:45

pyörästä tuleva tärinä on osoitus siitä että jotakin on perseellään-takaisin talliin ja säätämään, jos vain kuski tärisee kaikki on kunnossa :p

Kirjoittaja teke67 » 16 Kesä 2005, 20:10

Nonni! Tänään Bussi oli eka huollossaja siellä sanottiin että
terve ku mikä, ett ei muuta ku TRE:tä ja putkistoo hankkimaan
ja kattottaan kui se sitte täristää... :mopo:

Kirjoittaja jummijammi » 16 Kesä 2005, 18:02

purzzi kirjoitti:Milläs välityksillä... :laugh:
Välitykset 3/97 :pomppu:

Kirjoittaja purzzi » 16 Kesä 2005, 13:49

Jardze kirjoitti:
Kujo kirjoitti:
jummijammi kirjoitti:Mulla kans -05, 120km/h:n vauhissa vähän alkaa täristään.. Eli kiekat jtn öpaut 4000.
edit. eikusiis 3700... :oho:
edit. Nythä tää meni ihan munileen.. Siis kiekat 40000 ja vauhti 140 :oho: :oho:

Aika hyvin kiertää. :mosh: :)

Vapaalla vai :D
Milläs välityksillä... :laugh:

Kirjoittaja kajbusa » 16 Kesä 2005, 12:30

teke67 kirjoitti:Olen huomannut sellaisen ominaisuuden Bussissain (-05, 1200km ajettu) kierrokset 4700rpm asti menee hyvin,
mut siitä yli niin alkaa aikamoinen tärinä, joka tuntuu
jalkatapeissa ja stongissa todella voimakkaana. Kuuluuko
malliin vai onko jotain häikkää???
Tärinää oli mullakin havaittavissa (05) mutta n. 3500 1/min ,mutta mielestäni se poistui kun asensimme TRE:n ja ruiskunsäätö.......tai sit siihen vain on tottunut :p

Ylös