Kirjoittaja PetriK » 04 Heinä 2007, 08:10
Modatun kytkimen jälkeen kone "tärisee" vähän enemmän, huonosti synkattu vakiokone tärisee vähän vähemmän pintakaasulla - mutta tärisee. Onneksi laakereiden välykset ovat riittävän isot että akselit pysyy sisällä.
Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))
[color=#000000]Modatun kytkimen jälkeen kone "tärisee" vähän enemmän, huonosti synkattu vakiokone tärisee vähän vähemmän pintakaasulla - mutta tärisee. Onneksi laakereiden välykset ovat riittävän isot että akselit pysyy sisällä.
Kiihdytyksissä keula pyrkii ylöspäin, silloin ei tärise. Pidempään ja hitaasti ajaessa suoralla kädet väsyvät ja alkavat tärisemään. Tyhjäkäynnillä pakoputkien takana seistessä kuuluu hörinää ja tärisee housut - paitsi turbomiehillä. ;o))[/color]