2009 recall

Lähetä vastaus

Hymiöt
:D :) :;): :( :o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :wink: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :tyhmamina: :baaa: :bike: :blues: :pomppu: :bowdown: :thumbup:
Katso lisää hymiöitä

BBCode on Käytössä
[img] on käytössä
[url] on käytössä
Hymiöt ovat käytössä

Otsikko
   

Laajenna näkymää Otsikko: 2009 recall

Kirjoittaja Kormus » 19 Heinä 2009, 20:43

Tulipa tänään joutessaan itse tarkistettua nuo pultit vaikka takuu voimassa onkin. Turhaa hommaa tuntui olevan koska kiinni olivat. Tosin liimaa ei Japanin pojat ollu laittanut mutta muuten olivat kireellä.Nyt kiristin ne Loctitella avustettuna momenttiin. Syy miksi kannen aukaisin oli ilkeä kolahtelu aina moottorijarrutuksen jälkeen. Tosi kova kolaus eteenkin pienillä vaihteilla. Se takapotkukäikälekö siellä reistaa vai onko vaihteistossa liikaa klappia (kytkimen sisäkehän ja ulkokehän välinen "välys" 1 vaihteella 1/4 kierros)? Viisaammat kertokoot.



Edited By kormus63 on 1248025594

Kirjoittaja busapappa2 » 11 Heinä 2009, 00:28

Humppanisti kirjoitti:
jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.

Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)

...koputan puuta :1087
Niinpä, eihän asia ennää minnuu kosketa, mut K4 mallilla kilsoja tuli 58.000km, ja MITÄÄN muuta ei vaihettun kun normi kulutus osia . :mosh:

K8 Mittariin kertyi vajaa 21.000km, eikä pienintäkään ongelmaa . Se Virtalukon pohja vaihettiin maahan tuoja takuisiin alussa . Muuten motoon vaihettiin huolloissa vakijutskat ja etunakki JUST ennen merkin vaihtoo . NO seuraavalle Walkkarin omistajalle hyvät renkaat alla heti. Muutenkin vrheetön Laite .

Vinkkinä : Myynnissä Tampereen Heinolla NYT, kun tekivät vaihtarit mun ideoimana, eli se HD Heinon nurkista pöllyyntymästä vaihtu Turun SGN Biken , eli HD centerin kanssa Walkkariin. Sain ideasta MELKOSET edut / hilppeet Rodiin .

Heinon vakkariasiakkaalle Walkkari lähtee huippu kilpailu kykyseen hintaan. Terkkuja Vahteristolle Ramilta . :smoking:

HD SGN Bikestä Turusta soitti myymäläpäällikkö HETI Rainelle ja Vahteristolle, kun vihjasin asiasta . :oho:

Kirjoittaja 72-1202239073 » 10 Heinä 2009, 23:42

jarim kirjoitti:Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.
Näin on.
Viittaisi täysin yksilövikoihin, kun ei ole tullut enempää ko. tapauksia tietoon.
(mulla ei K8:sissa eikä K9:sissä mitään ääniä, eikä ongelmia)

...koputan puuta :1087

Kirjoittaja jarim » 10 Heinä 2009, 22:21

Ne "jousitornit"... Ihminen kait ne kokoaa ja jos liima sattuu unohtumaan ja kiristys on "sinnepäin" niin irtihän ne saattaa lähteä.

Kirjoittaja jakehaanpää » 10 Heinä 2009, 22:13

Rasputin kirjoitti:Onko kytkimessä sama vika kuin eka bussissa? Eikö sukisuki ole ottanut virheestä vaarin...

Mikäs vika tos gen1:n kykässä? Itellä etellinen -00 ja n.70 tonnia tuli päästeltyä iliman mitään ongelmii (no paitti takahäkki poikki :;): )

Kirjoittaja Rasputin » 10 Heinä 2009, 21:27

Onko kytkimessä sama vika kuin eka bussissa? Eikö sukisuki ole ottanut virheestä vaarin...

Kirjoittaja jakehaanpää » 10 Heinä 2009, 19:28

majuriTK kirjoitti:
maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.

Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä :angry: 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???

Hmmm... onks muilla kuin majuriTK:lla omakohtaisia kokemuksia tästä kyykkä hommasta ???

Kirjoittaja majuriTK » 10 Heinä 2009, 15:22

maiksu75 kirjoitti:4000km ajettu K8 ja itseasiassa kun tämän ketjun luin niin muistinkin että piti se aika kolinaa kylmänä kun talven jälkeen käynnistin,nyt kun aloin tarkempaa seurailemaan niin kyl mul siel joku kolisee,hiljenee kun lyö kahvan pohjaan! Tekee kylmänä tuopn,ei muuten.
Kolinaa ja kytkimen luistamista , alkoi esiintymään myös minun pyörässä viime kerralla pudasjärven testi päivillä :angry: 12000 tuhannen huollossa tänään kytkin auki ja kolme pulttia löysällä,yksi melkein irti!Elikkä kannattaa kuunnella tarkasti näitä ääniä ja pyörähän on vuosimallia -08 ???

Kirjoittaja Vmatti » 01 Touko 2009, 09:35

tuolla muutama kuva miten käy kun on ollu tilanne päällä liian kauan:

-kilks-

Joku paremmin saksaa taitava vois kaivella .de sivustolta lisää infoa!

Kirjoittaja Snowman » 30 Huhti 2009, 09:43

No niin..hommahan on niin että se on "vain" service bulletti huolloille ei aiheuta recall kutsua. Mutta jos tyhjäkäynnillä kuuluu ääntä kytkimen suunnalta niin huoltoon yhteys ja korjaus takuuseen.Näin kerrottiin susukilla tänään.:) Ja taas saa nukkua yön.

Kirjoittaja Snowman » 29 Huhti 2009, 12:22

Ei ollu vielä suskalla tietoa..pitää huomenna kysyä uudelleen eri henkilöltä.

Kirjoittaja hajahuja » 29 Huhti 2009, 11:03

Suki kirjoitti:On se eri hyvä tää gen.1 kun se ei hajoo millään.... :D :p
juurikin tuosta voidaan olla montaa mieltä :D

Kirjoittaja hajahuja » 29 Huhti 2009, 11:02

ei haittaa vaikka takaisinkutsuja tuliskin,saispahan viat korjattua takuuseen.toistaseksi mennyt ilman vikoja,12000km

Kirjoittaja Snowman » 28 Huhti 2009, 22:40

Soitan huomenna suzukille ja kysyn..pitääkö huolestua ja toivotaan että tästä ei tule recall kutsua.



Edited By Snowman on 1240947684

Kirjoittaja jbusa » 28 Huhti 2009, 22:14

Eli huhu recallista lienee liioteltua... mutta kannattanee kuunnella kykän turhia ääniä huolella ???

Ylös