Kirjoittaja Kujo » 07 Kesä 2005, 12:39
Paljonko ahtoja... On siinäkin kysymys. Vastaan RHeadin puolesta että 0.6 niin kuin ennenkin.
Valitettavasti nyt olen ollut hiukan huomaavinani ahtopainehulluutta
ympäri kenttää. 200-250 hp dynorullalta ei enää olekaan mitään, kun joku on samalla kokoonpanolla saanut kovempaa tulosta. Tehoa pitäisi saada rajattomasti, koneen tulisi toimia vakion tavoin, olla nopein kentällä ja vikkelin vartilla. Kestävyys ei saisi kärsiä... -niin ja homma ei saisi maksaa mitään.
Nyt on tullut todettua, että jo tuo 1.8km 8.9 puristuksilla ja 08-09bar paineilla voi katkaista kamelilta selän. Totaalituhoa ei tullut, mutta kyllä se harmittaa silti.
Väitän, tosin vain täältä sivusta huutelijana, että esim tuon tärkeääkin tärkeämmän 310 tutkanopeuden rikkomiseen turbobusalla riittää 04-05 ahdot (teho renkaalla n200) ja oikein välitetty toisio.
Paljonko ahtoja... On siinäkin kysymys. Vastaan RHeadin puolesta että 0.6 niin kuin ennenkin.
Valitettavasti nyt olen ollut hiukan huomaavinani ahtopainehulluutta
ympäri kenttää. 200-250 hp dynorullalta ei enää olekaan mitään, kun joku on samalla kokoonpanolla saanut kovempaa tulosta. Tehoa pitäisi saada rajattomasti, koneen tulisi toimia vakion tavoin, olla nopein kentällä ja vikkelin vartilla. Kestävyys ei saisi kärsiä... -niin ja homma ei saisi maksaa mitään.
Nyt on tullut todettua, että jo tuo 1.8km 8.9 puristuksilla ja 08-09bar paineilla voi katkaista kamelilta selän. Totaalituhoa ei tullut, mutta kyllä se harmittaa silti.
Väitän, tosin vain täältä sivusta huutelijana, että esim tuon tärkeääkin tärkeämmän 310 tutkanopeuden rikkomiseen turbobusalla riittää 04-05 ahdot (teho renkaalla n200) ja oikein välitetty toisio.