Kirjoittaja PetriK » 20 Huhti 2009, 20:44
Kokeiles ajaa B tai C asennossa. Jos näyttö nollautuu vian aikana on kyseessä todennäköisesti sähkövika jännitteensyöttopuolella, esim virtalukon pohja. Jos taas B tai C säilyy niin sitten vikaa voi etsiä toisiopuolelta eli puolista, injektoreista, polttoaineensyötöstä, ...
Nimim. "Ettei vaan olisi ryhmä halki"
Täytyypä testata että jääkö vikakoodit SDS:n muistiin tavalla tai toisella. On sellainen mielikuva että ECU vaatii vikakoodien nollauksen. Kannattaa kysellä EE:tä että mitäs SDS näytti. Näytöltähän gen2 ei kannata enään vikakoodeja lukea kun siellä ei ole kaikkea informaatiota.
[color=#000000]Kokeiles ajaa B tai C asennossa. Jos näyttö nollautuu vian aikana on kyseessä todennäköisesti sähkövika jännitteensyöttopuolella, esim virtalukon pohja. Jos taas B tai C säilyy niin sitten vikaa voi etsiä toisiopuolelta eli puolista, injektoreista, polttoaineensyötöstä, ...
Nimim. "Ettei vaan olisi ryhmä halki"
Täytyypä testata että jääkö vikakoodit SDS:n muistiin tavalla tai toisella. On sellainen mielikuva että ECU vaatii vikakoodien nollauksen. Kannattaa kysellä EE:tä että mitäs SDS näytti. Näytöltähän gen2 ei kannata enään vikakoodeja lukea kun siellä ei ole kaikkea informaatiota.[/color]