purzzi kirjoitti:Hienoja lukuja... ja Ksthb:n emännälle erikois onnittelut
...joko ÄFFÄ vaihtuu busaan?
Kiitokset ja kiitokset järjestäjille, kaikille osallistujille!
Ei vielä ole Busan aika... Paalataan seteleitä ensin.
"Martan 308 km/h isolohkolla on käsittämätön suoritus: noissa olosuhteissa, vieraalla pyörällä, vain yksi 'koeveto' pohjaksi omallaan... vieläkin olen äimänä! Kannattaa muistaa että tuo tulos jäi päivän kovimmaksi vaparipyörällä ajetuksi! "
niin itsekin tai ehkä en....
Pyörän taso oli jo tiedossa, mutta lähtö tuollaisella pyörällä on "kokemattoman" tehtävä varovaisesti. Onneksi pääkäyttäjä pystyy kertomaan faktat ja ohjeet, sekä itse viemään ne vielä läpi.
Ennen lähtöä Martan hermot oli kyllä aivan riekaleina, mutta kun sain kytkimen päästettyä tilanne oli toinen ja varmuus sen kun parani ajon edetessä. Sen olin päättänyt, etten tee mitään mikä ei tunnu hyvälle tai on liian hilkulla!
Nelosella kaikki mitä pelistä löytyy... Paketti kasaan eli hyvä ajo-asento ja pidetään siinä... 11 tonnia, 5, 11 tonnia... totesin tutka-auton olevan niin kaukana, että kutonen on lyötävä sisään. Nuo tuulet ja ilmanvastukset on aina olleet minulle pieni ongelma, että miten hidastaminen?! No, jos pojatkin selviää siitä, niin minäkin!!! Vielä kun eräskin oli todennut matkan olevan riittävä, eikä tuota ongelmia. Asia minkä pidin mielessä oli etten nosta itseäni ylös ennen kuin vauhti on alle parinsadan. Martta olisi ehkä ilmanvastuksen voimasta lentänyt kanveesiin! Ei tietoa kun ei ole ajanut niin kovaa koskaan mopolla. Kaikki yritettävä pitää olosuhteisiin nähden itselle turvallisena.
Olipahan muuten vaikea paikka mennä tulosta kuuntelemaan, koska alku "kiihdytys" oli niin maltillinen. Ennemin olisin jäänyt kiertelemään jarrutusalueelle tai jos olisi ollut varatie ulos! Nimittäin en katsonut nopeusmittaria kertaakaan. Ainoastaan kierroslukuja tarkkailin. Toivoin "Olis etes 279". Ei meinannut millään ensin uskoa tulosta 308. Joutu ainakin pari kertaa varmistamaan tuloksen.
Sen myönnän että veto tuntui rajulle ja "jos tämmöinen on fiilis 250:ssä, niin nää kinkerit on sitten viimeiset", mutta jos tulos olisi ollut 280 olisin lähtenyt vetämään revanssia!
Toista vetoa en enää kyennyt vetämään vaikka tiimipäällikkö vaatikin, kun motivaatio puuttui! 300 ylitetty ja tiskivuoro vaihtui!
Sain vetäsystä sen mitä halusinkin tietää, onko vuodet pehmittäneet Martan luonteen... Pakko myöntää, ei ainakaan vauhdin osalta!
[quote="purzzi"]Hienoja lukuja... ja Ksthb:n emännälle erikois onnittelut :tapu: ...joko ÄFFÄ vaihtuu busaan? :D[/quote]
Kiitokset ja kiitokset järjestäjille, kaikille osallistujille!
Ei vielä ole Busan aika... Paalataan seteleitä ensin. :;):
"Martan 308 km/h isolohkolla on käsittämätön suoritus: noissa olosuhteissa, vieraalla pyörällä, vain yksi 'koeveto' pohjaksi omallaan... vieläkin olen äimänä! Kannattaa muistaa että tuo tulos jäi päivän kovimmaksi vaparipyörällä ajetuksi! "
:D niin itsekin tai ehkä en....
Pyörän taso oli jo tiedossa, mutta lähtö tuollaisella pyörällä on "kokemattoman" tehtävä varovaisesti. Onneksi pääkäyttäjä pystyy kertomaan faktat ja ohjeet, sekä itse viemään ne vielä läpi.
Ennen lähtöä Martan hermot oli kyllä aivan riekaleina, mutta kun sain kytkimen päästettyä tilanne oli toinen ja varmuus sen kun parani ajon edetessä. Sen olin päättänyt, etten tee mitään mikä ei tunnu hyvälle tai on liian hilkulla!
Nelosella kaikki mitä pelistä löytyy... Paketti kasaan eli hyvä ajo-asento ja pidetään siinä... 11 tonnia, 5, 11 tonnia... totesin tutka-auton olevan niin kaukana, että kutonen on lyötävä sisään. Nuo tuulet ja ilmanvastukset on aina olleet minulle pieni ongelma, että miten hidastaminen?! No, jos pojatkin selviää siitä, niin minäkin!!! Vielä kun eräskin oli todennut matkan olevan riittävä, eikä tuota ongelmia. Asia minkä pidin mielessä oli etten nosta itseäni ylös ennen kuin vauhti on alle parinsadan. Martta olisi ehkä ilmanvastuksen voimasta lentänyt kanveesiin! Ei tietoa kun ei ole ajanut niin kovaa koskaan mopolla. Kaikki yritettävä pitää olosuhteisiin nähden itselle turvallisena.
Olipahan muuten vaikea paikka mennä tulosta kuuntelemaan, koska alku "kiihdytys" oli niin maltillinen. Ennemin olisin jäänyt kiertelemään jarrutusalueelle tai jos olisi ollut varatie ulos! Nimittäin en katsonut nopeusmittaria kertaakaan. Ainoastaan kierroslukuja tarkkailin. Toivoin "Olis etes 279". Ei meinannut millään ensin uskoa tulosta 308. Joutu ainakin pari kertaa varmistamaan tuloksen.
Sen myönnän että veto tuntui rajulle ja "jos tämmöinen on fiilis 250:ssä, niin nää kinkerit on sitten viimeiset", mutta jos tulos olisi ollut 280 olisin lähtenyt vetämään revanssia!
Toista vetoa en enää kyennyt vetämään vaikka tiimipäällikkö vaatikin, kun motivaatio puuttui! 300 ylitetty ja tiskivuoro vaihtui!
Sain vetäsystä sen mitä halusinkin tietää, onko vuodet pehmittäneet Martan luonteen... Pakko myöntää, ei ainakaan vauhdin osalta!
:;):