Kirjoittaja Kujo » 01 Kesä 2005, 20:26
Voit varmistaa tuon kiristäjäpäivityksen helposti irroittamalla oikean sivukatteen. Lohkon oikeasta etunurkasta lähtee musta öljyletku, kulkee sylinteriryhmän päädystä alareunan kohdalta ryhmän takapuolelle kiertäen. Samoin asian voi varmistaa tankin alle kurkkaamalla, ketjunkiristin sijaitsee kannen oikeassa takareunassa lähellä runkopalkkia. Jos kiristäjälle tulee tuo mainittu letku, on homma kunnossa.
Nakuttelun syy tyhjäkäynnillä on aika usein huonossa synkassa olevat ruiskuläpät. Aiheuttaa koneen epätasaista tyhjäkäyntiä >mekaanisia ääniä, lisäksi itse läpät voivat "nakuttaa" jolleivat ole tasan tarkkaan samaan tasoon säädetty.
Edit: Agolla nopsemmat näpit.
[color=#FF7F00]Voit varmistaa tuon kiristäjäpäivityksen helposti irroittamalla oikean sivukatteen. Lohkon oikeasta etunurkasta lähtee musta öljyletku, kulkee sylinteriryhmän päädystä alareunan kohdalta ryhmän takapuolelle kiertäen. Samoin asian voi varmistaa tankin alle kurkkaamalla, ketjunkiristin sijaitsee kannen oikeassa takareunassa lähellä runkopalkkia. Jos kiristäjälle tulee tuo mainittu letku, on homma kunnossa.
Nakuttelun syy tyhjäkäynnillä on aika usein huonossa synkassa olevat ruiskuläpät. Aiheuttaa koneen epätasaista tyhjäkäyntiä >mekaanisia ääniä, lisäksi itse läpät voivat "nakuttaa" jolleivat ole tasan tarkkaan samaan tasoon säädetty.
Edit: Agolla nopsemmat näpit.[/color]