Kirjoittaja Han San » 11 Huhti 2009, 01:53
[color=#000000][quote="kalle"]Oliko yhtään ns. "läheltä piti" tilannetta matkan varrella?
Tosin.... niistähän ollaan yleensä hiljaa, ettei mene "portit kiinni" kotona seuraavaa reissua ajatellen...:)[/quote]
Hmmm....vaaratilanteita aina lähellä kun nopeudet kovia...kysymyksessä vain muutaman 1-2 sekunnin arvio virhe....se riittää
Saksan teillä kun vauhti 300km/h enemmänkin....edessä näkyy hitaampia kulkijoita (silloin aina)...sitä tuuppaa täysillä imuun ja yrittää pitkillä ilmoittaa tulostaan...niin eipä nuo aina siirry sivuun jotta pääsisi sujuvasti ohi, jotenka kaasun löystöä ja nopeus 250km/h hetken siinä (vaaratilanne) imussa ja kun rako aukeaa niin kaikki peliin mitä löytyy ja sinne >300km/h nopeudet takaisin(vaaralilanne). Toivoen ettei tuo edessä ajava korjaa takaisin eteen.
Fiilis siitä kun luukuttaa toisen perässä 230-250km/h ja odottaa oikeaa reikää johon ampua, on uskomaton...Kroppa täynnä sähköä kun hanat aukeaa ja tuntee kuinka Busa lähtee todella rajuun vetoon. Noissa nopeuksissa vielä potkua piisaa aivan mielettömän kiitettävästi kiihdytykseen.........Fiilis matkan alussa
mutta mitä sitten.....kotimatkalla (takana jo 3000km) kävi mielessä, että pitäisikö sittenkin asentaa tuo turbo tähän mopoon.....
kun mittarissa 240km/h ja Musta BMW X5 roikkuu perseessä....jäihan tuo kuin kalliolle, mutta olisihan se fiilis ollut hieno jos olisi voinut siitä ampua keulapystyssä päälle 3 markan.....
Olisi varmaan BMW kuskin sukat kääntyneet kohti jarrupoljinta....... :mosh:
Näillä ajatuksilla ja ajotavoilla on aina vaaratilanteita liikenteessä......jotenka, muistisääntönä onkin jos ajat kovaa niin vedä täysillä...
Sakoilta säästyttiin kun PetriK tutki liikenteen/liikenne merkit tarkemmin kuin minä, se myös osaksi selittää ajotyylimme, mielummin perässä ajaen kuin junalla Gardalle ja kotiin.... et silla...nyt myssy vinoon ja turboa miettimään :pääseinään:[/color]
Edited By Han San on 1239541279