Kirjoittaja tenhulttio » 26 Helmi 2009, 10:24
Olipas suzukihayabusa.orgin kotelo kryptinen. Taitaa vaatia vähän muitakin modeja... Onkohan nuista imuputken päästä ruutaavilla suuttimilla käytännön merkitystä? Ainakin Rajaniemen Mikolla oli joskus tuommoiset. Tuosta kun ei selvinnyt onko pönttö suoraan kiinni kannessa vaiko läppärungossa. Niin tai näin, minusta cooleri näyttää tuossa vähän ahtaalta ja tuloputki pieneltä...
Enivei, kyllähän sinne suppilot olis hyvä tehdä. Parashan olis, että moottorin kannalta kotelo olis "näkymätön", eli käytännössä mahdollisimman iso. Ja paine/ilma pitäisi jakautua tasaisesti kaikille sylintereille.
Ootko suunnitellut käyttää busan omia läppärunkoja vai yhtä isoa?
[color=#000000]Olipas suzukihayabusa.orgin kotelo kryptinen. Taitaa vaatia vähän muitakin modeja... Onkohan nuista imuputken päästä ruutaavilla suuttimilla käytännön merkitystä? Ainakin Rajaniemen Mikolla oli joskus tuommoiset. Tuosta kun ei selvinnyt onko pönttö suoraan kiinni kannessa vaiko läppärungossa. Niin tai näin, minusta cooleri näyttää tuossa vähän ahtaalta ja tuloputki pieneltä...
Enivei, kyllähän sinne suppilot olis hyvä tehdä. Parashan olis, että moottorin kannalta kotelo olis "näkymätön", eli käytännössä mahdollisimman iso. Ja paine/ilma pitäisi jakautua tasaisesti kaikille sylintereille.
Ootko suunnitellut käyttää busan omia läppärunkoja vai yhtä isoa?[/color]