Kirjoittaja Fastard » 18 Helmi 2009, 20:38
Mielestäni aika lyhytnäköistä asioiden ajamista päättäjiltä sujuvan jatkuvuuden näkövinkkelistä. Tulevaisuudessa ProSB luokituksen kamppeesta nopeampi luokka onkin jo sitten Funnybike. Näin kuljettajan kannalta melkolailla suuri harppaus...joka kantilta ajateltuna.
Osanottajapulaan ei ainakaan täällä Suomessa voi vedota. Ruotsissa eri tilanne, sielläkin nimittäin kyseinen luokka loppui viime kesään juurikin osanottajien pieneen määrään vedoten, mikä oli totta katsoessa osallistuja listoja. Keski-Euroopassa kyseinen luokka ajetaan Super Street nimellä, mikä on yksi suosituimmista ja näyttävimmistä luokista.
Mielenkiintoista olisi tietää mitkä perimmäiset syyt lopettamiseen. Turvallisuuteen ainakin turha vedota, sillä lyhyen akselivälin kilpureissa alkaa olla samat tehot mitä SPSB kamppeissa.
[color=#000000]Mielestäni aika lyhytnäköistä asioiden ajamista päättäjiltä sujuvan jatkuvuuden näkövinkkelistä. Tulevaisuudessa ProSB luokituksen kamppeesta nopeampi luokka onkin jo sitten Funnybike. Näin kuljettajan kannalta melkolailla suuri harppaus...joka kantilta ajateltuna.
Osanottajapulaan ei ainakaan täällä Suomessa voi vedota. Ruotsissa eri tilanne, sielläkin nimittäin kyseinen luokka loppui viime kesään juurikin osanottajien pieneen määrään vedoten, mikä oli totta katsoessa osallistuja listoja. Keski-Euroopassa kyseinen luokka ajetaan Super Street nimellä, mikä on yksi suosituimmista ja näyttävimmistä luokista.
Mielenkiintoista olisi tietää mitkä perimmäiset syyt lopettamiseen. Turvallisuuteen ainakin turha vedota, sillä lyhyen akselivälin kilpureissa alkaa olla samat tehot mitä SPSB kamppeissa.[/color]